Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Balsaus

Legacy Member
Waar vind ik de info over overschakelen van richting (KUL) ?

Ik ga van HIR naar TEW gaan maar moet nog weten wa ik hier allemaal voor moet ondernemen.

En uw vakken inschrijven zal wel mogelijk zijn nadat ge uw herexamen resultaten hebt?

lantaarnpaal

Legacy Member
Balsaus zei:
Waar vind ik de info over overschakelen van richting (KUL) ?

Ik ga van HIR naar TEW gaan maar moet nog weten wa ik hier allemaal voor moet ondernemen.

En uw vakken inschrijven zal wel mogelijk zijn nadat ge uw herexamen resultaten hebt?

Ge moet van die vrijstellingspapieren invullen (econ.kuleuven.be vindt ge die ergens), den moet ge die in uw ISP aanduiden bij uw herinschrijving.
Vooral ook langsgaan op het secretariaat (van de FEB), via mail duurt alles daar pakken te lang en op het secratariaat doen ze dat direct voor u normaal gezien.

Balsaus

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ge moet van die vrijstellingspapieren invullen (econ.kuleuven.be vindt ge die ergens), den moet ge die in uw ISP aanduiden bij uw herinschrijving.
Vooral ook langsgaan op het secretariaat (van de FEB), via mail duurt alles daar pakken te lang en op het secratariaat doen ze dat direct voor u normaal gezien.

Ok , gewoon angs het secretariaat gaan en zien wat ik daarna moet doen.

Cadiuro

Legacy Member
Ik weet echt niet hoe Smolders mijn examen gaat beoordelen. Ik wist dingen wel, maar had andere dingen fout. Oefening was goed begonnen maar halverwege een beetje de mist ingegaan...

Kweet niet wat het resultaat zal zijn.

Maandag de volgende.

Century

Legacy Member
Cadiuro zei:
Ik weet echt niet hoe Smolders mijn examen gaat beoordelen. Ik wist dingen wel, maar had andere dingen fout. Oefening was goed begonnen maar halverwege een beetje de mist ingegaan...

Kweet niet wat het resultaat zal zijn.

Maandag de volgende.

Ik vraag het me ook af. Theorie was eigenlijk rampzalig. Alleen die vraag met de CEC en kleimineralen wist ik volledig. Maar oefening was 'quasi perfect', dus hopen op het beste.

Tsubasa

Legacy Member
Kowalskii zei:
Welk vak had ge?

Statistiek I (A). Had een 9 gehaald in 1e zit terwijl ik 2 van de 3 open vragen open had gelaten :p. Mijn oefeningen waren toen echt redelijk goed. Nu waren ze veel moeilijker. Gelukkig wel geen open vragen leeg gelaten deze keer, maar nog steeds maar zo zo ingevuld.

RonnoR

Legacy Member
Wiskunde was een zware fail. Da wordt eentje voor volgend jaar. Nu wel nog ff vakantie, succes aan de rest nog.

Lorvet

Legacy Member
Saphira zei:
1e en laatste herexamen gemaakt. Nu terug volop genieten van mijn vakantie, maar eerst kot kuisen :D
Toevallig rond 8u15 de tram gepakt richting UZ vanaf Gent-Sint Pieters? :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Ik ben echt alles van thermo dat ik gestudeerd had voor eerste zit kernenergie vergeten. :(

Dinsdagland

Legacy Member
Examen van deze middag was open boek en ik was daarvan niet op de hoogte.

Al een geluk dat ik mijn slides nog meehad. Man man man

Cadiuro

Legacy Member
Century zei:
Ik vraag het me ook af. Theorie was eigenlijk rampzalig. Alleen die vraag met de CEC en kleimineralen wist ik volledig. Maar oefening was 'quasi perfect', dus hopen op het beste.

Vraag 1 en 3 had ik denk wel redelijk ok. Bij twee enkel (of toch vooral) dat over de bodem, oppervlaktewater had ik iets ongerelateerd opgeschreven. 4 had ik niet... Oefening half, vanaf dat ik FeFA moest zoeken begon ik raar te doen.

Vraag 1 was eigenlijk gewoon Ksp en [capooh] waren constant, dus als u OH wegreageert in een zuur milieu kan de concentratie van de andere opgeloste elementen stijgen. Als mijn antwoord klopt ,natuurlijk.. Da leek haast te simpel om waar te zijn, maar het enige dat em nog vroeg was 'in welke vorm komen ca en po nog voor in de bodem?' Ofwel was mijn antwoord dus redelijk juist, ofwel gans fout :p

Also, wie zijt gij? :p

pepepepe

Legacy Member
Morgen alweer mijn 4de , geen goed oog op aangezien ik nog ongeveer de helft moet doen.
MAAR DAN EH , AWEL DAN IST



NOG EEN WEEK !

pepepepe

Legacy Member
Algemene rechtsleer en rechtmethodiek.

Niet overdreven moeilijk, alleen redelijk saaie materie :(

EN JOS , VOEL U NIET HOMO
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan