Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_ns_ zei:Pff, hier ook morgen om 9 examen en nog serieus wat werk. Ik had meer als een week tijd, toch nog verneukt.![]()

_ns_ zei:Ja maar ik zit wel al aan mijne laatste nalu!![]()
PinkyNTheBrain zei:Bah, sebiet mijn herexamenkhad er dit jaar maar één. Ma kzie hiet precies toch nei echt zitten :') nog ma wa nakijken
ad:
welk vak is het misschien?
Nas zei:Vraagje voor de aandachtigen: een maat van mij is veranderd van richting en heeft het volledige 2e semester kunnen meedoen in zijn nieuwe richting.
Nu die vakken van het eerste semester van die richting mocht hij niet in 2e zit doen, enkel in zijn 2e bachelor.
Nu, in het tweede semester van 2e bachelor is er een vak die het slagen vereist van een vak van 1e bachelor die hij in het eerste semester van 2e bachelor zou doen.
Hij zegt dat als hij slaagt voor dat vereiste vak, hij toch kan meedoen aan dat vak in het tweede semester.
Iedereen nog mee?
Nu dit kan toch niet? Moet je niet AL je vakken opnemen in het begin van het jaar? Hij is niet geslaagd, dus hij kan dat vak niet opnemen?
Nas zei:Vraagje voor de aandachtigen: een maat van mij is veranderd van richting en heeft het volledige 2e semester kunnen meedoen in zijn nieuwe richting.
Nu die vakken van het eerste semester van die richting mocht hij niet in 2e zit doen, enkel in zijn 2e bachelor.
Nu, in het tweede semester van 2e bachelor is er een vak die het slagen vereist van een vak van 1e bachelor die hij in het eerste semester van 2e bachelor zou doen.
Hij zegt dat als hij slaagt voor dat vereiste vak, hij toch kan meedoen aan dat vak in het tweede semester.
Iedereen nog mee?
Nu dit kan toch niet? Moet je niet AL je vakken opnemen in het begin van het jaar? Hij is niet geslaagd, dus hij kan dat vak niet opnemen?


coldplayke zei:Ugh, er waren nog 2 jongens over bij Duits (in het begin van het jaar waren er bijna evenveel jongens als meisjes), nu zit er ene te zeggen dat hij toch gaat stoppen
En in het derde jaar gaat het niet beter worden, want in Kortrijk zitten er in ons jaar alleen meisjes.
Ik heb geen zin in giechel lessen![]()

