Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
Iemand zei:
Disagreed. Liever een interessant vak met een mogelijkheid op een buis, dan een oersaai.

Ik doe wat mij interesseert, of dat nu moeilijk is of niet. :d

Word.

Boemkool

Legacy Member
Iemand zei:
Nice catch Duck :cool:
Zou niet misstaan in de heb jij een lief-topic.

En wespen zijn "vleeseters", dus beetje hesp zal er wel ingaan bij dat beest =D

Tis niet omdat ze kleine spinnetjes eten dat ze ook nen bifi worst gaan opeten e :eek:


Vandaag examen zwaar gefaald, woensdag productietechnologie, vrijdag statistiek en maandag wiskunde. :help:

Matt.

Legacy Member
Als ik een vak niet graag doe is de kans ook gewoon 10 keer hoger dat ik er voor buis. Ik heb een relatief simpel vak getrisst omdat ik het gewoon retesaai vond en er mij niet aan kon zetten. Dus inderdaad liever een vak dat me interesseert dan iets dat als "simpel" beschouwd wordt maar me niet interesseert...

Weer nog maar halfweg voor de dag. Ook al is het relatief interessant, 't is wel weer een stom blokvak...

Iemand

Legacy Member
reFleX.be zei:
Tis niet omdat ze kleine spinnetjes eten dat ze ook nen bifi worst gaan opeten e :eek:


Vandaag examen zwaar gefaald, woensdag productietechnologie, vrijdag statistiek en maandag wiskunde. :help:

I know, hun kleine kaakjes zullen wel een paar stukjes hesp opeten, ook al zien we het niet. :p

glashelder

Legacy Member
Iemand zei:
Disagreed. Liever een interessant vak met een mogelijkheid op een buis, dan een oersaai.

Ik doe wat mij interesseert, of dat nu moeilijk is of niet. :d

²

Ook één van de redenen dat ik van minor ben veranderd, 't was gewoon te vaag en het examen was gewoon onnozel (antwoorden overschrijven van de bladeren die we mochten meebrengen want we hadden de vragen al omdat hij aan iedere richting dezelfde vragen stelt). Ik zoek wel een béétje uitdaging.

josilirios

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
die zijn poep lijkt er af gesneden te zijn. Moord!
Ik dacht dat ook eerst, maar dat zou hij toch niet over z'n hart gekregen hebben? Hij zag dat beestje zo graag...

Duckwhisperer

Legacy Member
josilirios zei:
Ik dacht dat ook eerst, maar dat zou hij toch niet over z'n hart gekregen hebben? Hij zag dat beestje zo graag...

Dat zou ik nooit doen, de band was te sterk.

Toen ik even weg was wou mijn kotgenoot, de goede ziel, Maya in bad stoppen.
Spijtig genoeg was ik er niet op tijd bij om hem te zeggen dat hij niet kan zwemmen...

lantaarnpaal

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Dat zou ik nooit doen, de band was te sterk.

Toen ik even weg was wou mijn kotgenoot, de goede ziel, Maya in bad stoppen.
Spijtig genoeg was ik er niet op tijd bij om hem te zeggen dat hij niet kan zwemmen...

geef hem een waardige dood en steek hem in een pot honing en begraaf hem.

De honing zorgt ervoor dat zijn lichaam voor altijd bewaard zal blijven.

Matt.

Legacy Member
Pff, dat wordt volgend jaar nog vree mottig, examens hebben terwijl vriendin al werkt. Vorig semester zaten we alletwee achter de boeken en hadden we nog Skype-pauzes, nu is ze afgestudeerd en druk bezig met vanalles en na bijna een volledige zomer 24/7 bij elkaar te zijn is dat toch ff wennen nu, ganse dagen alleen achter dien bureau...chance dat het maar voor twee weken is nu.

60 van de 90 pagina's, planning afwerken zal weer ni lukken maar toch nog ff verderwerken.

_ns_

Legacy Member
Planning loopt hier ook in het honderd, morgen dan nog eens naar den anderlecht. kut :p

Matt.

Legacy Member
Toch maar doods hier tijdens de herexamens! Serie en slapen, gedetailleerde planning voor morgen opgesteld, hopelijk lukt het wat beter om zo m'n pagina's te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan