Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoeveel herexamens heb jij?


  • Totaal aantal stemmers
    342
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

sup

josilirios

Legacy Member
freakykiller zei:
Lol wat een gebleit over da driehoekske. De band neemt niet eens inspiratie uit triforce. Het is gebaseerd op de laplaciaan :tongue: Math bitchezzzzzz

to much real life

freakykiller

Legacy Member
josilirios zei:
to much real life

Nja khad het wel kunnen raden :sop:
Guitarist/bassist Gwil Sainsbury noted, “in mathematical equations it's used to show change,” and the band’s relatively new name came at a turning point in their lives.

Delta dus, boooring

DaTa

Legacy Member
Dit weekend amper iets gedaan, nuja ik heb nog 7 dagen tot het examen.
Het feit dat ik daar een 9 op had en het dus kan tolereren is wel allesbehalve een motivatie, zeker aangezien ik op mijn ander herexamen waarschijnlijk geslaagd ben.

LaBuenaVida

Legacy Member
Zijn er nog mensen die zich niet kunnen aanmelden (met ID-kaartlezer) op de studentenportaal-site (om je studiepunten te kunnen zien)

EDIT: nvm, het werkt via internet explorer --'

Exorikos

Legacy Member
Matt. zei:
Aan de mensen die al een thesis geschreven hebben:
Hoe pakken jullie dat aan? Ik heb zo het gevoel als ik niet ga schrijven terwijl ik mijn "experimenten" uitvoer, ik een hele hoop zaken ga vergeten. Aan de andere kant: de meeste mensen die ik ken deden eerst alle experimenten en schrijven pas een tweetal maanden voor de deadline hun tekst...en als ge al gaande schrijft, schrijf je wellicht ook veel te veel en moet je nadien veel weglaten...?
(Als ge geen beta-wetenschappen doet misschien vermelden, want ik weet niet in welke mate dat daar anders werkt.)

Heb je in je bachelorproject niet geleerd een goed logboek bij te houden?

Matt.

Legacy Member
Exorikos zei:
Heb je in je bachelorproject niet geleerd een goed logboek bij te houden?

Bachelorproef is gewoon literatuurstudie bij ons, geen experimenteel werk.

Eindelijk achter m'n boeken geraakt, en 't gaat relatief goed. Wel nog een hoop werk vandaag.

Cadiuro

Legacy Member
Kben bijna klaar met alle leerstof... maar tbegint wel echt moeilijk te vlotten nu :s

Th1x4nG

Legacy Member
Cadiuro zei:
Kben bijna klaar met alle leerstof... maar tbegint wel echt moeilijk te vlotten nu :s


Amen bro

Morgen examen, weer onderschat gelijk altijd. Dees mag echt ni gebuisd zijn of 't wordt triestig.

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Amen bro

Morgen examen, weer onderschat gelijk altijd. Dees mag echt ni gebuisd zijn of 't wordt triestig.

Dat vak van Cynthia?

Kheb morgen bank en fin... hopelijk deze keer wel erdoor, gewoon geen domme fouten maken :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan