Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, das toch echt nie moeilijk? Ge moet gewoon logisch nadenken welke boekingen er eerder zijn gebeurd en dan zoveel mogelijk tegenboeken enzoVincort zei:1. Het is slecht gegeven: ipv wat meer tijd te steken in ons deftig boekhoudkundig te laten redeneren steken ze meer dan de helft van de tijd in vrij "zeldzame" boekingen.
2. Het is saai.
3. Het is best nog wel moeilijk (ik vind het het moeilijkste vak van allemaal, ik ben slecht om het overzicht te bewaren van zulke oef, en als je dan ineens alle betreffende rekeningen moet sluiten bij het verkoop van een actief fzo).
Plezant?![]()
Maar ik merk wel van mn eigen dat dit vak mij ligt, ligt bij anderen wrs anders.Utred zei:Superinteressant vak. Inderdaad een serieuze dobber voor te leren, al moesten we niet zo veel data kennen, wel onmenselijk veel namen. Bijzonder veel mensen gebuisd.
Ik had 16![]()
Kon erger, maar goed uitleggen is toch iets andersRacing_Genk zei:Maar hebt gij Van Herck als prof? Want die legt da juist wel goed uit vind ik
Sowieso ni echt haalbaar atuurlijk om voor zoveel volk (waaronder veel bavianen) iets te brengen.Th1x4nG zei:Matt, hebt gij Forbrydelsen uitgekeken? Vanaf wanneer wordt dat goed? Ik heb er 5 gezien en vind het maar een beetje depri momenteel, komt daar beterschap in?
Hoe heette die andere Deense serie weer?
Ik wil graag op uw prikbord schrijven ma da staat uit, en pm'en is me dan weer wa te persoonlijk.![]()
Is al een tijdje geleden dus zo goed weet ik niet meer wat wanneer gebeurt, ik zou zeggen blijf nog even verder kijken, ik weet wel nog dat ik het naar het einde toe weer spannender vond. Al een idee wie de moordenaar is, of verandert ge nog vaak van gedacht? 
Onlangs nog Broen/Bron (The Bridge) gezien in ne marathon in de cinema (Deens-Zweedse krimi), vond ik ook wel goed (en ferm geacteerd van die vrouw).
, ik heb der 6 dagen voor uitgetrokken (ons eerste examen) dus zal wel ruim tijd genoeg hebben. Ahja, ik vond em wel goed uitleggen omdat ik sommige lessen heb gemist en da was toch wel een pak moeilijker om die boekingen door te hebben.Racing_Genk zei:Een 10 is wel goed he als het gemiddelde 6 is, ik heb der 6 dagen voor uitgetrokken (ons eerste examen) dus zal wel ruim tijd genoeg hebben.
Was Economisch recht moeilijk eigenlijk?

(toen maar een 6
ad
Ironpole zei:Kunde dan niet nu nog een uurke of twee doordoen om dan morgen gewetensloos twee uur langer dan normaal in bed te blijven liggen?![]()


Iedereen beweert dat ik dat examen gewoon geluckt heb. Heb 4 dagen echt gestudeerd hiervoor, en een beetje aangeduid in het boek. Laatste stuk kreeg ik wel niet meer uitgelezen, stond ni veel meer in. Een samenvatting gekregen van iemand die echt nog goed was. Fliblit zei:Buh, kstudeer niet graag snachts, en als je dat doet geraak je in zo'n vicieuze cirkel van laat opstaan -> laat leren -> nog later opstaan -> nog later leren en dan krijg je toestanden als anderen hier, blokken tot 4u 's nachts en opstaan 's middags
Het idee is van 8u 's ochtends tot 8u 's avonds, als ik me daaraan kan houden ben ik blij![]()

Bekos zei:Zeg Leuvense economie studenten, waar vind ik ergens een examenwiki of iets dergelijks? Ik volg nu BIS als keuzevak (slechte keuze, I know) en ik weet niet goed wat ik van dat examen moet verwachten.

Th1x4nG zei:www.ekospam.be normaal, maar ligt plat. Werd beloofd dat het tegen de blok terug online ging zijn, maar klaarblijkelijk niet.![]()
Toch bedankt!Th1x4nG zei:www.ekospam.be normaal, maar ligt plat. Werd beloofd dat het tegen de blok terug online ging zijn, maar klaarblijkelijk niet.![]()

Racing_Genk zei:Een 10 is wel goed he als het gemiddelde 6 is, ik heb der 6 dagen voor uitgetrokken (ons eerste examen) dus zal wel ruim tijd genoeg hebben. Ahja, ik vond em wel goed uitleggen omdat ik sommige lessen heb gemist en da was toch wel een pak moeilijker om die boekingen door te hebben.
Was Economisch recht moeilijk eigenlijk?
Wij hebben maar 3 dagen, echt weinig.Hebben jullie ook een week voor da examen nu? Want da was wel het voordeel vorige keer, en ik had toen ook het gevoel dak er al 'was ingekomen'.
Th1x4nG zei:Basismodellen uit operationeel onderzoek
Edit : lol, ik zie net dat ik mij trompeer. Ik kan effectief OO laten vallen en 10 dagen nemen om statistiek totaal te ownen. Maar ja, OO is nu ook ni het tofste vak om mee te zitten in augustus zeker?![]()