Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duckwhisperer zei:Ik ben gestart om 11.15 en om 15.30 was ik klaar (pauzes en al inbegrepen). 81 blz europees![]()

Utred zei:Fucking anatomie. Wat een verschrikking. Als ik de hele bloedbaan vanbuiten wou leren had ik wel geneeskunde gedaan.
Tsubasa zei:Lastig vak zeker?![]()

Hier gaat het juist zeer goedsyNk zei:Maar t zou niet mogen!![]()
moet vandaag al ganse dag aanhoren van 'ge gaat toch niet blokken op uw verjaardag??!!', maar 't gaat nu goed dus ik wil nog efkes doorgaan.Manu zei:Proficiat trouwens!
Utred zei:Pantagruel is de max. Alles van Racine is een verschrikking.
Mau5 zei:Kine of verpleegkunde?
Blandijn? Goeie prof en interessante lessen, maar nogal beu om te blokken inderdaad. Soms nogal gedetailleerde vragen ook op het examen.Atmosphere zei:Hier bezig met Inleiding voornaamste moderne literaturen. Gaat aan geen kanten vooruit. Begin valt nog mee maar meer naar het einde toe meer en meer namen en werken. FFFFFFFUUUUUU
Baats zei:Hoe vlot het? Langs de ene kant is het vak niet zo heel moeilijk, langs de andere kant is die kerel zo incompetent als men maar kan zijn, en maakt die het examen dus veel te moeilijk.
Laatste dag Financiële Analyse, werd tijd!



_ns_ zei:Kzit ook ffkes in een zwaar schimmelmoment. Pauzes duren langer dan de blokmomenten.ad:
.
Grondslagen vd Chemie is echt een vreselijk vak om te leren, wiskunde schommelt tussen "dat ken ik nog van het middelbaar" (niet dus) en "dees suckt gewoon echt balls", fysica is enorm veel afleidingen van formules doornemen. Enkel Geologie is nog interessant, maar dat is dan weer moeilijk (Vandenberghe verwacht enorm veel), dus da's ook niet zo best. In Wetenschap van de Kosmos, wat zowel makkelijk als interessant is, wil ik dan geen tijd steken tijdens den blok, want dan heb ik minder tijd voor de rest.
Cadiuro zei:Weet ge wat het ergste is van mijn jaar overdoen?
Al mijn interessante vakken ben ik al geslaagdGrondslagen vd Chemie is echt een vreselijk vak om te leren, wiskunde schommelt tussen "dat ken ik nog van het middelbaar" (niet dus) en "dees suckt gewoon echt balls", fysica is enorm veel afleidingen van formules doornemen. Enkel Geologie is nog interessant, maar dat is dan weer moeilijk (Vandenberghe verwacht enorm veel), dus da's ook niet zo best. In Wetenschap van de Kosmos, wat zowel makkelijk als interessant is, wil ik dan geen tijd steken tijdens den blok, want dan heb ik minder tijd voor de rest.
Vorig jaar had ik tenminste nog Geografie en Sociologie om tussendoor te leren![]()

TheRedDevils zei:Valt goed mee, heb een slechte dag maar toch bijna heel het vak gedaan
Na het eten nog een paar oefeningen maken
Heb er een dag te veel voor gepland, extra bufferdag over![]()

Snowyflake zei:zit ook al aan 2u10 vandaag, hopelijk nog aan 3u40 geraken voor het avondetengisteren was recorddag van de blok (8u45min)

Utred zei:Audiologie
Blandijn? Goeie prof en interessante lessen, maar nogal beu om te blokken inderdaad. Soms nogal gedetailleerde vragen ook op het examen.