Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Snowyflake

Legacy Member
zit ook al aan 2u10 vandaag, hopelijk nog aan 3u40 geraken voor het avondeten :) gisteren was recorddag van de blok (8u45min)

coldplayke

Legacy Member
Ik ben voor Europese Rabelais aan het lezen. Zalige man, een hele opluchting na Racine :')

Duckwhisperer

Legacy Member
Tsubasa zei:
Lastig vak zeker? :unsure:

Heb de afgelopen twee dagen notities van andere student geblokt en de arresten, daarmee dat het dus redelijk vlot ging.
Maar de efficiëntie moet nog een pak hoger tegen de examens. Gemiddeld 100blz per vak per dag zal het moeten worden. Dat is nu eenmaal het nadeel van zeer vroeg (25jan) gedaan te hebben. :(

Plutus

Legacy Member
syNk zei:
Maar t zou niet mogen! ;)
Hier gaat het juist zeer goed :p moet vandaag al ganse dag aanhoren van 'ge gaat toch niet blokken op uw verjaardag??!!', maar 't gaat nu goed dus ik wil nog efkes doorgaan.

Proficiat trouwens!

Atmosphere

Legacy Member
Utred zei:
Pantagruel is de max. Alles van Racine is een verschrikking.

Hier bezig met Inleiding voornaamste moderne literaturen. Gaat aan geen kanten vooruit. Begin valt nog mee maar meer naar het einde toe meer en meer namen en werken. FFFFFFFUUUUUU

Utred

Legacy Member
Mau5 zei:
Kine of verpleegkunde?

Audiologie


Atmosphere zei:
Hier bezig met Inleiding voornaamste moderne literaturen. Gaat aan geen kanten vooruit. Begin valt nog mee maar meer naar het einde toe meer en meer namen en werken. FFFFFFFUUUUUU
Blandijn? Goeie prof en interessante lessen, maar nogal beu om te blokken inderdaad. Soms nogal gedetailleerde vragen ook op het examen.

TheRedDevils

Legacy Member
Baats zei:
Hoe vlot het? Langs de ene kant is het vak niet zo heel moeilijk, langs de andere kant is die kerel zo incompetent als men maar kan zijn, en maakt die het examen dus veel te moeilijk. :(

Laatste dag Financiële Analyse, werd tijd!

Valt goed mee, heb een slechte dag maar toch bijna heel het vak gedaan :unsure:
Na het eten nog een paar oefeningen maken :p
Heb er een dag te veel voor gepland, extra bufferdag over :cool:

Schummi88

Legacy Member
_ns_ zei:
Kzit ook ffkes in een zwaar schimmelmoment. Pauzes duren langer dan de blokmomenten. :sad:

Dat gevoel heb ik al 3 dagen lang. Morgen eens men concentratie er bij houden of Personenverzekeringen Leven gaat een ramp worden :p.

Cadiuro

Legacy Member
Weet ge wat het ergste is van mijn jaar overdoen?

Al mijn interessante vakken ben ik al geslaagd :( Grondslagen vd Chemie is echt een vreselijk vak om te leren, wiskunde schommelt tussen "dat ken ik nog van het middelbaar" (niet dus) en "dees suckt gewoon echt balls", fysica is enorm veel afleidingen van formules doornemen. Enkel Geologie is nog interessant, maar dat is dan weer moeilijk (Vandenberghe verwacht enorm veel), dus da's ook niet zo best. In Wetenschap van de Kosmos, wat zowel makkelijk als interessant is, wil ik dan geen tijd steken tijdens den blok, want dan heb ik minder tijd voor de rest.

Vorig jaar had ik tenminste nog Geografie en Sociologie om tussendoor te leren :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Cadiuro zei:
Weet ge wat het ergste is van mijn jaar overdoen?

Al mijn interessante vakken ben ik al geslaagd :( Grondslagen vd Chemie is echt een vreselijk vak om te leren, wiskunde schommelt tussen "dat ken ik nog van het middelbaar" (niet dus) en "dees suckt gewoon echt balls", fysica is enorm veel afleidingen van formules doornemen. Enkel Geologie is nog interessant, maar dat is dan weer moeilijk (Vandenberghe verwacht enorm veel), dus da's ook niet zo best. In Wetenschap van de Kosmos, wat zowel makkelijk als interessant is, wil ik dan geen tijd steken tijdens den blok, want dan heb ik minder tijd voor de rest.

Vorig jaar had ik tenminste nog Geografie en Sociologie om tussendoor te leren :unsure:

Dat zijn wel heel veel grote basisvakken om opnieuw te moeten doen... :s

Cadiuro

Legacy Member
Da's het hele probleem he :p Je moet door die dingen door in je eerste jaar Geografie. Achteraf zijn die nog wel nodig, maar veel minder en vooral veel minder specifiek. Maar ik zit er nu wel mee.

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Valt goed mee, heb een slechte dag maar toch bijna heel het vak gedaan :unsure:
Na het eten nog een paar oefeningen maken :p
Heb er een dag te veel voor gepland, extra bufferdag over :cool:

Okido, ik bekijk dat vak rond nieuwjaar wel eens :D


Snowyflake zei:
zit ook al aan 2u10 vandaag, hopelijk nog aan 3u40 geraken voor het avondeten :) gisteren was recorddag van de blok (8u45min)


't Lukt hier ook niet meer :p
Vanmiddag gaan trainen, ik dacht dan dat ik achteraf enorm goed ging kunnen leren, maar nee, 'k ben meer moe dan wat anders..

Atmosphere

Legacy Member
Utred zei:
Audiologie



Blandijn? Goeie prof en interessante lessen, maar nogal beu om te blokken inderdaad. Soms nogal gedetailleerde vragen ook op het examen.

Jep, Blandijn.

NotoriousP

Legacy Member
Vandaag een vakje afgedrukt, veel teveel naar mijn goesting. Toch een vakje of 2 laten vallen. :p Ik denk de 2 vakken op woensdag, dan heb ik enkel maandags en vrijdags examen, kan het rustiger aan. :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan