Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Schummi88 zei:
Waarom moet een vriendin je ook altijd tijdens de blok lastig vallen :p? Een mens zit 10 seconden op Facebook om te zien of iemand men vraag heeft beantwoord in de klasgroep en ze begint al een gesprek ... Vriendelijk er op wijzen dat ik met men oefeningen bezig ben heeft geen effect. De volgende keer een grote profielfoto met: "ik studeer, rot op!" :D.
Of je kan ook gewoon facebook weer sluiten.


Drew zei:
Geen fan van die wenkbrauwen eerlijk gezegd.

Tsubasa

Legacy Member
Damn, ben moe. Productiviteit echt belachelijk laag en binnen een uur moet ik weg (goed, daar zit ik nu niet zo mee in). Wou wel echt les 2 af hebben en dat zit er niet in :s.

Superwoman goedgekeurd btw :unsure:

Exorikos

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Een Markov chain, wat boeit mij dat nu :s
Stom keuzevak :unsure:

Markov chains zijn wel handig om supply chains en dergelijke te modelleren. In de economie is het een vrij essentiële wiskundige methode. Het is allemaal ook niet zo moeilijk ook.

Wolfgang Pauli was wel een grapjas. Hij schrijft een brief waarin hij eigenlijk de theoretische ontdekking van het neutrino aankondigt om dan aan te kondigen dat hij wel niet naar de conferentie kan komen omdat hij naar een bal moet. :')

josilirios

Legacy Member
Exorikos zei:
Markov chains zijn wel handig om supply chains en dergelijke te modelleren. In de economie is het een vrij essentiële wiskundige methode. Het is allemaal ook niet zo moeilijk ook.

Wolfgang Pauli was wel een grapjas. Hij schrijft een brief waarin hij eigenlijk de theoretische ontdekking van het neutrino aankondigt om dan aan te kondigen dat hij wel niet naar de conferentie kan komen omdat hij naar een bal moet. :')

http://img.anongallery.org/img/2/1/how-fucking-fascinating.jpg

Baats

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Een Markov chain, wat boeit mij dat nu :s
Stom keuzevak :unsure:

Hoe vlot het? Langs de ene kant is het vak niet zo heel moeilijk, langs de andere kant is die kerel zo incompetent als men maar kan zijn, en maakt die het examen dus veel te moeilijk. :(

Laatste dag Financiële Analyse, werd tijd!

Utred

Legacy Member
Fucking anatomie. Wat een verschrikking. Als ik de hele bloedbaan vanbuiten wou leren had ik wel geneeskunde gedaan.

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Een Markov chain, wat boeit mij dat nu :s
Stom keuzevak :unsure:

Dat leek mij echt een super interessant keuzevak. Zag het wel niet zitten om daarmee bezig te moeten zijn tijdens de blok en examens dus heb dan maar gemakkelijk keuzevak gepakt dat geen tijd noch werk nog examen in beslag nam :p

Snowyflake

Legacy Member
syNk zei:
3u geleerd en ik kan niet meer :(

Gelukkige verjaardag :woohoo:

Baats zei:
Laatste dag Financiële Analyse, werd tijd!

Vandaag eerste dag van 4 dagen financiele analyse :D
Vind het voorlopig (eerste 3hfst) nog wel meevallen. Straks nog Hfst 4 en 5, zal wel minder plezant zijn denk ik :s

Alteration

Legacy Member
Tegen dit tempo heb 'k één vak geleerd tegen het einde van de examens :/

_ns_

Legacy Member
Kzit ook ffkes in een zwaar schimmelmoment. Pauzes duren langer dan de blokmomenten. :sad:

Duckwhisperer

Legacy Member
Ik ben gestart om 11.15 en om 15.30 was ik klaar (pauzes en al inbegrepen). 81 blz europees :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan