Ironpole
Legacy Member
Manu zei:Mezelf toch een cadeautje geven en vandaag beginnen met het interessantste vak, Controleleer![]()
Same here, SySi!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Manu zei:Mezelf toch een cadeautje geven en vandaag beginnen met het interessantste vak, Controleleer![]()

Racing_Genk zei:Nee da vind ik juist het plezantste vak eigenlijk
Eco recht is het ergst om te leren denk ik:doh:, ma da hebt gij pas volgend trimester zeker
).
glashelder zei:Mijn samenvattingen lopen een beetje uit de hand. Vorige week een privé-bericht gekregen op Facebook van iemand uit HaWe omdat ze een samenvatting van mij had en die was kwijtgespeeld, of ik die nog even wou doorsturen. Geen idee wie het was, wist niet eens dat ze sociologie hebben in HaWe.
In het verleden ook al random privé-berichtjes gehad van mensen om mij te "bedanken" voor mijn samenvatting, of mensen hier op 9lives die zeggen dat er ene circuleert in een totáál andere faculteit. En dat gebeurt niet alleen op internet, heb ook al 2-3 keer gehad dat er in Gent iemand op mij af komt en vraagt of ik ben van die supergoeie samenvattingen. Ook weer mensen die ik nog nooit van mijn leven gezien heb. Da's echt raar.
En net zit ik op 9gag, geef ik een comment op iets... Antwoordt er ene die ik weer totaal niet kent: "That awkward moment when you realise you're famous because all pol&soccers praise you."
Serieus, wtf, haha. Ik word gewoon een levende legende't Is wel grappig.
_ns_ zei:Er om 9 uur uitgeraakt en binnen enkele minuten beginnen. Ik ben trots op mezelf![]()
TheRedDevils zei:Bah, tlukt niet goed vandaag.

Saphira zei:mijn ma zou mij al slagen. Ik stond vanmorgen op om 8.30 en was gisteren gaan slapen om 24u. Kheb maar 1 vak (16/01) en 'n praktijkgedeelte da 5 min duurt (17/01).
Zit ze gisterenavond te zagen dak ni genoeg doe voor 't school, en dak ni zo laat mag opblijven, want kmoe blokken...
Kzit al hele dagen te thesissen, .... Ik doe genoeg voor 't school. En kga heus nu nog ni beginnen aan da vak -_-

TheRedDevils zei:Wie is dat in uw profielafbeelding?![]()
