Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
Ik werk hier van zo'n 11u tot 23-24u meestal, zit wel wat variatie op. Ik pak wel redelijk flinke middagpauzes, pauze voor vieruurtje, etc. En de tijd die ik verlies door gewoon op internet te zitten is ook al redelijk wat...

Ironpole

Legacy Member
Oh shit, ik was eens vroeg klaar vandaag, zit ik nog wat nodeloos te surfen. :D Adios.

glashelder

Legacy Member
Mijn samenvattingen lopen een beetje uit de hand. Vorige week een privé-bericht gekregen op Facebook van iemand uit HaWe omdat ze een samenvatting van mij had en die was kwijtgespeeld, of ik die nog even wou doorsturen. Geen idee wie het was, wist niet eens dat ze sociologie hebben in HaWe.

In het verleden ook al random privé-berichtjes gehad van mensen om mij te "bedanken" voor mijn samenvatting, of mensen hier op 9lives die zeggen dat er ene circuleert in een totáál andere faculteit. En dat gebeurt niet alleen op internet, heb ook al 2-3 keer gehad dat er in Gent iemand op mij af komt en vraagt of ik ben van die supergoeie samenvattingen. Ook weer mensen die ik nog nooit van mijn leven gezien heb. Da's echt raar.

En net zit ik op 9gag, geef ik een comment op iets... Antwoordt er ene die ik weer totaal niet kent: "That awkward moment when you realise you're famous because all pol&soccers praise you."

Serieus, wtf, haha. Ik word gewoon een levende legende :cool: 't Is wel grappig.

glashelder

Legacy Member
Ach, mensen worden er blij van, blijkbaar. Dat was ook niet de bedoeling dat dat zo ging gaan, in essentie maak ik die samenvattingen nog altijd voor mezelf en had ik die gewoon doorgegeven aan 4-5 vrienden van mij. Die vroegen dan of ze dat mochten doorsturen en nu kom ik die vrienden van vrienden van vrienden van vrienden blijkbaar overal tegen.

Wel een beetje creepy soms dat ze mij herkennen, ik zet geen foto daarbij of zo.

Misericordiam

Legacy Member
Allez, het ideale moment om te zeggen dat je samenvatting van methodologie op Lombrosiana staat (niet door mij fyi)

glashelder

Legacy Member
Ah, methodologie. Haat-liefdeverhouding met dat vak. Zo saai, zo nuttig voor de komende jaren.

En maakt niet uit hoor. De controle ben ik al lang kwijt :p

Snowyflake

Legacy Member
glashelder zei:
wist niet eens dat ze sociologie hebben in HaWe.

Jep HaWe heeft in het eerste jaar 6st ptn vak dat de helft van het semester psychologie is en de andere helft sociologie.

Lijkt mij wel nutteloos om samenvatting van andere richting te gebruiken voor dat vak met dat de prof zijn eigen boek heeft .. :s

glashelder

Legacy Member
Echt? Haha, handig. Nu ja, het boek dat wij gebruiken is gewoon erg basic sociologie, dus tot op een bepaalde hoogte wel te gebruiken voor alle inleidende vakken sociologie.

Iemand

Legacy Member
Een uurke of 6 gewerkt vandaag, hoewel werken met een korreltje zout genomen mag worden. Straks wat vroeger opstaan en er es tegoei invliegen.

Tsubasa

Legacy Member
Man, opstaan piekt. Nochtans zelfde uur gaan slapen als vorige dagen en ik val altijd meteen in slaap. Raar. Maar goed, tijd voor productie en logistiek beleid! Vak heeft een paar zeer interessante hoofdstukken. Vandaag stoppen we trouwens ook wat vroeger, doet ook eens deugd.

e.House

Legacy Member
Echte legendes blijven onbekend en schrijven hun handtekening niet onder elke pagina!

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Jep HaWe heeft in het eerste jaar 6st ptn vak dat de helft van het semester psychologie is en de andere helft sociologie.

Lijkt mij wel nutteloos om samenvatting van andere richting te gebruiken voor dat vak met dat de prof zijn eigen boek heeft .. :s

Wow, was dat 6stp? :D

Net weer een klein stukje eco gedaan. Valt echt op hoe hard ik niet kon opletten in die les, per hoofdstukje slides heb ik misschien 3 zinnen geschreven :unsure:

Plutus

Legacy Member
Mezelf toch een cadeautje geven en vandaag beginnen met het interessantste vak, Controleleer :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan