Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

coldplayke

Legacy Member
Gisteren een mp3 gekocht, vol klassieke muziek gezet. Woordjes leren gaat nu dubbel zo snel :p

TheRedDevils

Legacy Member
Eindelijk terug van familiefeest. Te moe om nog iets te doen natuurlijk.
Morgen vroeg proberen op te staan :sop:

Snowyflake

Legacy Member
coldplayke zei:
Gisteren een mp3 gekocht, vol klassieke muziek gezet. Woordjes leren gaat nu dubbel zo snel :p

Bij mij is het deze blokperiode within temptation, zeker het album destroyed is zooo goed :love:

Nas

Legacy Member
coldplayke zei:
Gisteren een mp3 gekocht, vol klassieke muziek gezet. Woordjes leren gaat nu dubbel zo snel :p
Ik studeer op rustigen jazz :)
Wat voor artiesten luister je dan?

TheRedDevils

Legacy Member
Kga toch nog iets doen : post-its in mijn wetboek aanbrengen :cool:
En de belangrijke artikels in de codex in fluo zetten. :p

DaTa

Legacy Member
Daarnet nog een dikke 2 uur achter de boeken gezeten, ik verbaasde zowaar mezelf. Vanaf morgen zal ik alleszins wat meer gaan moeten doen, zo'n 5u/dag afgelopen week was echt niet genoeg.

Fliblit

Legacy Member
coldplayke zei:
De invloed die mijn gezicht kan hebben...:p

Wat is er konijn?

Meh, met de eindejaarsfeesten blijkt dat ik eigenlijk nogal eenzaam ben. Ik ken wel veel mensen, maar zo echt goeie vrienden.. heb het nooit aan mezelf willen toegeven, maar nu kwam het opeens naarboven :unsure:

Exorikos

Legacy Member
Gekke vaste-stoffysici! Het foton en fonon tot daaraan toe, maar het plasmon, het polariton, het polaron en het exciton. Wie verzint zoiets nu?!

Nicske91

Legacy Member
Exorikos zei:
Gekke vaste-stoffysici! Het foton en fonon tot daaraan toe, maar het plasmon, het polariton, het polaron en het exciton. Wie verzint zoiets nu?!

Gekke vaste-stoffysici natuurlijk! :woohoo:

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Gekke vaste-stoffysici! Het foton en fonon tot daaraan toe, maar het plasmon, het polariton, het polaron en het exciton. Wie verzint zoiets nu?!

Ik vond fonon al erg genoeg. :p

Iemand

Legacy Member
Vandaag en gisteren niets gedaan. nu nog een serieke zien en gaan slapen om morgen om nalu en een cartridge te rijden.

Gelukkig nieuwjaar allen. :)

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ik vond fonon al erg genoeg. :p

Not sure if serious. :p

Ik neem aan dat jullie ook veel vaste-stof vakken hebben? Dan zal het nog wel aan bod komen. ;)

EDIT: Ik zie het op het eerste zicht in geen enkel vak aan bod komen... :s

Lorvet

Legacy Member
edraket zei:
Bedankt! Geven ook begeleiding voor de wiskunde van de schakelaars.

Wie hebt ge om u uitleg te geven? Het enige dat ik daar te zoeken had waren kant-en-klare oplossingen van oud-examens :p

NotoriousP

Legacy Member
Exorikos zei:
Not sure if serious. :p

Ik neem aan dat jullie ook veel vaste-stof vakken hebben? Dan zal het nog wel aan bod komen. ;)

EDIT: Ik zie het op het eerste zicht in geen enkel vak aan bod komen... :s

Akoestische fonons zorgen voor scattering in halfgeleiders hé. Mobiliteit van uw carriers verlaagt hierdoor, dus dit komt bij ons zeker aan bod. :p
Zowel in semiconductor devices, halfgeleider fysica als materiaalfysica. Hoewel telkens maar zeer even.

Ik vond het gewoon nogal raar om dat principe te gaan beschrijven dmv een 'deeltje'. Zal wel ergens handig voor zijn maar ik zie het niet direct.

Eventjes de rest opgezocht, voorlopig nog nergens tegengekomen bij mijn weten. Maar zoals ik al zei, halfgeleider fysica laat ik tijdelijk opzij liggen.

Tibokio

Legacy Member
Dionysus zei:
Lolzor, wa doet gij dan de rest van de blok als gij a ratio van 180 pagina's per dag knalt?

Hier niks gedaan vandaag, de planning kan dat aan :cool:

20 heb ik er vandaag gedaan! :p
Ik heb veel te veel vertrouwen in mezelf :(

Hoeveel doet gij er zo ongeveer per dag?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan