Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evil_konijn zei:Volgende vraag weer over tetten ja.
Th1x4nG zei:@ Snowy. Ik vind het ook maar warrig, maar ik veronderstel ofwel alles in het Engels ofwel alles in het Frans. Welk land zijt ge aan het kijken?
FIRST PAGE!
waar spreken ze anders frans
Bij mij word het OF helemaal Noorden of helemaal Zuiden
Heb je trouwens al gekeken naar Noorwegen dan? Dat lijkt toch ook wat op Zweden? xDSnowyflake zei:Frankrijk ajawaar spreken ze anders frans
Bij mij word het OF helemaal Noorden of helemaal Zuiden
Heb je trouwens al gekeken naar Noorwegen dan? Dat lijkt toch ook wat op Zweden? xD

Th1x4nG zei:Hier kan ik terug reppen, dooooone.![]()
