Let the voting begin!! Maar lees aub even de regels zodat ik geen usernotes moet geven
REGELS:
- Voten kan tot zondag 13 april 00:00u.
- Ge krijgt 3 stemmen, en deze moeten als volgt genoteerd worden
bijvoorbeeld:
Code:
1: recycload iwally
2: Visual koala panda beer
3: Decoy paintcan
Hoe doe je dit?
Je zoekt het t-shirt waar ge geld voor wilt geven moest het geproduceerd worden. ge
COPY - PASTE de naam achter '1: '
Hetzelfde doet ge voor uw 2de keus en uw 3de keus.
---> belangrijk dat de naam gecopy-paste wordt zodat het tellen gemakkelijk kan gaan met de zoekfunctie van mijn browser

.
---> Meer dan uw 3 voorkeursstemmen wil ik niet in de posts zien, ook geen andere reply's.
- puntentelling is logisch, 3 punten voor 1ste keuze, 2 punten voor 2de keuze, 1 punt voor 3de keuze. Ontwerp met de meeste punten wint.
- Voten voor uw eigen design
is toegelaten
- Vote aub voor het design waar gij geld voor zou willen geven om op een t-shirt opgestuurd te krijgen en doe niet aan vriendjespolitiek. Want het is wel de bedoeling uiteindelijk dat zoveel mogelijk mensen de t-shirt kopen zodat we de prijs zo laag mogelijk kunnen houden.