Archief - VOTE: modelbattle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
geef hier u top 3 van de drie beste models.
zowel concept, originaliteit, of het afgeraakt is en modelskills in acht houden.
de eerste krijgt 4punten, twede 2 en derde 1.
Die met meeste punten wint.
Models vindt ge hier:
https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/post-final-modelbattle-renders.379625

deelnemers zijn:
Dresse
Holy paladin
Baroba
Ironpole
fixer187
the recycloaded
lunchbox

iedereen krijgt natuurlijk maar 1 stem, de deelnemers mogen stemmen, maar niet op hunzelf uiteraard.

dresse

Legacy Member
mijn stem:

1: holy paladin (ok, niet afgeraakt maar wel insane details)
2: baroba (ni echt genoeg afgewerkt qua detaillering enzo, ma wel een van de originelere concepten)
3: ironpole (leuk concept, mooi gemoddeld)

Holy Paladin

Legacy Member
ge had toch ff kunne linken he >_<

1. dresse; was dacht ik ook niet afgeraakt maar tvalt niet zo op :p
2. ironpole
3. baroba; vooral voor et concept dan want kvond de model zelf wat te eenvoudig :p

fixer en recycledude hadden er mss ook kunne instaan maar dan hadde ze meer moete verdergewerkt hebben
en lunchbox ook natuurlijk :p

sexymofo

Legacy Member
1.Dresse (i love recaro's :ironic: )
2.Holy Paladin (omdat het niet volledig af is op de 2e plaats)
3. Fixer187 (Omda em een verdedigingsmechanisme heeft. Als alles ter wereld ijs is zijn der zeker "outlaws" in de buurt :p )

Tsjernobyl

Legacy Member
1.Ironpole
2.Dresse
3.Holy paladin

Ironpole wint omdat het een orgineel concept was, er was goed over nagedacht en het was afgewerkt.
Dresse is tweede, mooi model zonder meer,maar net iets minder orgineel van Ironpole.
Holy Paladin, Enorm detail, maar niet afgewerkt, en niet zo orgineel als de 2 eerste. (als het wel was afgewerkt, had het verdomd veel kans gemaakt! :) )

Reinhart

Legacy Member
Holy Paladin (Speitig da het niet volledig af is)
Dresse
Baroba (uitwerking kon iets beter)

Flipkikker

Legacy Member
1) Dresse (prachtig model)
2) Holy Paladin (enorm gedetailleerd :eek: maar hiertegenover kon mss ook lunchbox met zen tracks gestaan hebben)
3) Baroba (mooi idee)

Old Man's Child

Legacy Member
1. Ironpole (voor een beginneling zet ik daar zonder twijfel mijn pet voor af!)
2. Recycleload
3. Baroba

Medina

Legacy Member
1) Ironpole: zeer uniek gevonden + futuristisch!
2) Fixer187: tof model
3) Holy Paladin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan