Archief - VOTE: Battle: 02 Character concept

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
Votes
  • Alleen de jurry kan stemmen
  • Bij de votes geven de juryleden hun top 5
    nr1 = 15 pt
    nr2 = 12 pt
    nr3 = 10 pt
    nr4 = 8 pt
    nr5 = 5pt
    Wie het meest aantal punten heeft wint de battle
  • De leden van de jury zijn:

    - Hotboiled
    - Bramboogie
    - Lo_fi
    - Brahms
    - Desh
    - Indianus

    extra jurylid indien de uitslag gelijk is:
    - Lunchbox (deze heeft nooit geantwoord -_- dus LB moest get lezen, ge kunt voten indien ge wenst als de votes gelijk lopen)
  • aan alle juryleden: nogmaals herhalen, probeer uw votes te baseren op 60% concept, 40% uitvoering
De Deelnemers:

w00tw00t : http://users.pandora.be/alexzijnsite/soldier.jpg
http://users.pandora.be/infernus/wall.jpg
Her_Zhull 1 : http://users.skynet.be/mastermind/nuclearholocaust.jpg
Wiffy : http://img77.imageshack.us/my.php?image=b028ne.jpg
Rhodariel : http://users.pandora.be/low-clan/Untitled-1.jpg
Mistabeen : http://users.telenet.be/mistabeen/battle/rebelchick.jpg
Bolteh : http://users.pandora.be/battusai/concept_presentation.jpg
Dresse : http://users.pandora.be/Dresse/conceptrebel.jpg
grandmasterL : http://i54.photobucket.com/albums/g98/Laakie/concept4.jpg
Thores : http://www.web-straat.be/stuff/wipbattle3.jpg
Herr_Zhull 2 : http://users.skynet.be/mastermind/axisrocketeer.jpg
Gmotha : http://users.pandora.be/gmotha/Archive/artshit/post-apoc_battle.gif
Tekzav : http://img402.imageshack.us/img402/4114/finalconcept9dl.jpg
TiBo : http://img102.imageshack.us/img102/8096/peacekeeper21ag.jpg
D3COY : http://users.pandora.be/decoy/beeld/rebel_scout_schets.jpg
Atticus : http://www.sheuncheun.be/temp/dynamite.jpg
Gmotha 2 : http://users.pandora.be/gmotha/Archive/artshit/ruzzshian.gif
Typhon : http://img521.imageshack.us/img521/4766/battle2final8gx.jpg
Gerritn : http://gerrit.tensixtytwo.com/_storage/nicedoggy.jpg


De Einddatum:

Einde Votes: Zondag 20 uur

dresse

Legacy Member
ten eerste wordt er een top 5 gevraagd, en ten twede... alleen de juryleden mogen stemmen... :)

Lo_fi

Legacy Member
Ik mag erbij vermelden dat er nergens staat dat het 'absoluut' verboden zou zijn om een jury-lid op 1 of andere manier gunstig te stemmen, beetje te sturen naar een bepaalde top 5 middels 1 of andere financiële of andere tegemoetkoming (voor dresse stupileer ik ff: zet dat homo-erotische fantasietje maar uit je hoofd. We're talking cash here-snoepreisjes mag ook)....

PM voor overleg voorwaarden *bribe* :x

dresse

Legacy Member
ik wil niet eens weten wat die "andere tegemoetkoming" is.. BAH !

Typhon`

Legacy Member
Lo_fi zei:
Ik mag erbij vermelden dat er nergens staat dat het 'absoluut' verboden zou zijn om een jury-lid op 1 of andere manier gunstig te stemmen, beetje te sturen naar een bepaalde top 5 middels 1 of andere financiële of andere tegemoetkoming....

PM voor overleg voorwaarden *bribe*
Six Days at The Bottom of The Ocean zegt:
ik was wel nog bezig he dude
Davy | www.vectorslut.be | www.mista.be || zegt:
meh face it, ge zou nie gewonnen hebben


ha! mista, we zullen daar sebiet eens verandering in brengen :unsure:.

bRahms

Legacy Member
Is het mogelijk om de beschrijvingen die sommige erbij gaven, erbij te plaatsen?

grandmasterL

Legacy Member
bRahms zei:
Is het mogelijk om de beschrijvingen die sommige erbij gaven, erbij te plaatsen?


het idee achter concept is da ge juist geen uitleg meer moet geve maar allesk unt afleide uit de tekening:D

Bramboogie

Legacy Member
  1. herr zhull (inzending 1)
  2. bolteh
  3. grandmasterL
  4. herr zhull (inzending 2)
  5. gmotha

herr zhull:
goed concept van een moderne fascistische (?) oorlogsmachine... een uitzonderlijk goed uitgewerkt. Eén beeld, goed uitgebalanceerd, opgebouwd in verschillende lagen die elk een verschillend facet van de oorlogsmachine voorstelt
Is de generaal(?) vriend of vijand? Hij lijkt een verhaal te hebben, bouwt verder op een reeds aanwezige angst, en dat alles is wat deze inzending tot een winnaar maakt.​

bolteh:
een eenvoudig en realistische uitvoering van de moderne 'footsoldier'. Goed uitgewerkt, mooie presentatie...​

GrandmasterL:
een grimmige en ongezonde quake2-4 android, die me wat ongemakkelijk doet voelen... de verhoudingen komen wat raar over, maar het werk brengt een duidelijk gevoel over... of dat nu een goed of een slecht gevoel is... het spreekt dan toch imo​

herrzhull (tweede inzending):
Een goed ontworpen character, uitstekende uitvoering, maar ik mis het kader van de nucleaire holocaust.​

gmotha:
geloofwaardige soldaat, een soort sci-fi mad-max... de uitwerking mocht iets beter, maar de communicatie van het ontwerp is geslaagd. Uw tweede inzending is heel sterk getekent, maar is dan weer ondermaats qua concept.​


verder zou ik nog willen zeggen, dat tybo een interessant kader schepte, een toekomstvisie waar naïef amerika wel voor naar de cinema zou gaan... maar in een grafische wedstrijd dient de communicatie dmv beelden te gebeuren... en hier was de grafische uitwerking dan ook ondermaats

/edit: correcte namen gebruikt

Gerritn

Legacy Member
Ik ben nog een inzending aan het maken, eindigt toch maar om 20u?

Typhon`

Legacy Member
tmag nu wel wat meer duidelijkheid zijn hoor, derjust zijn dresse dat we tot 6 uur mogen doorwerken en bramboogie heeft nu al zo'n lmooie votepost gedaan :).

Lo_fi

Legacy Member
1. Bolteh
2. grandmaster L
3. Herr_Zhull 2
4. dresse
5. Gmotha 1


Bolteh:
------
Dit is af. Mooie sfeer, leuke conceptfeatures, qua kleur en lijnen spreekt het me ook erg aan.

grandmaster L
---------------
Ik was niet helemaal 'over the moon and back' over het concept maar tegenover de andere uitzendingen was het meer dan ok. Qua uitvoering is het eenvoudigweg goed getekend (beetje uit proportie hier en daar maar dat dichten we graag toe aan artistieke vrijheid) , mooie belichting..leuk qua kleur. Het algemene kader (layout van het beeld) is niet het sterkste dat ik ooit heb gezien maar het weegt qua min-punt niet op tegen de positieve punten

Herr_Zhull
---------
Mooie sfeer, leuk qua beeld, een afwijkend concept (geen mutants/space-freak), wat ik positief vind. Ik vond in de tweede tekening veel meer 'concept' terug dan in de eerste, wat me eerder een illustratie op zich leek en binnen deze battle dus niet helemaal geschikt. Qua lijnvoering en tekentechniek ben ik niet helemaal overtuigd maar is toch zeer boven het gemiddelde..

dresse
-------
Hier vooral een technisch (grafisch) sterke inzending. Het lijkt makkelijk uit de pen getoverd in die typische slordige stijl maar het figuurtje staat wel mooi in het beeld en zeer stevig op z'n voeten. Ik vind de actielijn gewoon goed. De handen zijn geen wonder van tekentechniek deze keer maar dat kan niet anders dan genegeerd worden als je de inkleuring ziet (nice one). Qua concept niet echt *woo en nu ff bijkomen* en daarom 4de plaats.

Gmotha
-------
vooral sterk op het vlak 'concept' en dat telt toch voor 60%. Het is een uitvoering van wat de battle-opdracht vroeg..al bespeur ik ook een bionisch oog en dat ..is nu niet echt de verrassing van de week. De presentatie kon beter maar de tekenstijl is over het algemeen wel goed.

dresse

Legacy Member
Typhon` zei:
tmag nu wel wat meer duidelijkheid zijn hoor, derjust zijn dresse dat we tot 6 uur mogen doorwerken en bramboogie heeft nu al zo'n lmooie votepost gedaan :).


ja... toen da ik da poste waren er nog geen votes :(
nu dus al wel, dus zal het verderwerken ni meer gaan...
tenzij bramboogie en lofi bereid zijn om hun votes te herzien deze avond...

allemaal mista zijn schuld.
*kijkt boos naar mista*

Rhodariel

Legacy Member
Laat gewoon de votes staan en laat de anderen hun werkje afwerken. Bramboogie en Lo_fi hebben dan nog tijd tot zondag om te zien of ze hun votes willen veranderen of niet.

Lo_fi

Legacy Member
Als de inzendingen beter zijn zal ik dresse wel uit de top 5 wippen :)

Bramboogie

Legacy Member
zal morgen of vanavond nog wel es zien... kan zijn da ik dan vlug ff votes herschik... als ze goe zijn tenminste :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan