Archief - SEARCH: Google adsense probleem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T3r`^

Legacy Member
Oke, men probleem ligt er hem in dat men advertenties niet stroken met de inhoud van men website. Dat is wel vrij lastig natuurlijk want dat wil zegge dat men advertenties niet relevant zijn met men doelgroep en dat er dus ook helemaal niet op geklikt wordt.

Nu, als ik men blog niet publiceer, dus in de voorbeeldfunctie is alles ok en krijg ik dit:


Maar nadat ik men blog publiceer krijg ik ads die helemaal niet relevant zijn, zie hier:


alvast dank.

orez

Legacy Member
omdat het woord FREE veel op uw mainpage voorkomt, en benadrukt, gaat hij advertenties weergeven aan de hand van het woord free.

Het woord dat het meest gebruikt wordt/benadrukt wordt, daarvan toont hij de informatie. Dus in feite is het relevant naar het "free" gedeelte ;)

Quilombo

Legacy Member
vrwa dienen die google adds eigenlijk, hebde daar voordeel bij om die op uw site te zetten ofzo?
die komen mij zo langzaam t strot uit

T3r`^

Legacy Member
zabulus zei:
da brengt (weinig) geld op

dat brengt idd weining geld op als je het adsense programma niet begrijpt. Maar bij adsense draait het hem allemaal rond high paying keywords en een goed gevulde website, het is geen rariteit om honderden euro's per week te verdiene van adsense.

je zoekt maar eens naar michael cheney, jongeman die al meermaals op bbc is geweest enzo om over zen websites te gaan praten en over het google adsense programma.

http://www.adsensevideos.com <--- bekijk dit even. + er bestaan 100den forums waar je screens vindt van mensen hun maandelijkse uitbetalingsfiche van google van enkelen duizenden dollars. Er bestaan bv advertenties van 85 dollar per click..., ga maar eens gaan nadenken hoeveel dollars site's als www.about.com nie opleveren. Hoe denk je trouwens dat sites als http://media.putfile.com blijven bestaan of youtube.com (deze werke met adbrite).

de mijne zijn inorde gekome, dankzij: http://thirdsquare.com/making-adsense-ads-relevant-on-your-blog-144

toch bedankt voor de reacties.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan