den Acid Burn
Legacy Member
lo,
grafische artiesten aller landen verenigt u!
is er iemand geinteresseerd om een banner te maken voor volgende layout:
http://users.pandora.be/acid.burn/files/layout.jpg
een startend project voor een Enemy Territory competitie (kan ook gebruikt worden voor andere shooters achteraf)
het is niet betalend, het is geen commerciele site.
als er iemand zijn grafische skillz wat verder wil verfijnen of gewoon wat ervaring opdoen ga uw gang.
wij (en de ET community) zijn u alvast erg dankbaar
*het woord belgisch zou eigenlijk niet in de banner mogen voorkomen
de afmetingen: 1000px wide en 150-200 px high
grtzzzz
grafische artiesten aller landen verenigt u!

is er iemand geinteresseerd om een banner te maken voor volgende layout:
http://users.pandora.be/acid.burn/files/layout.jpg
een startend project voor een Enemy Territory competitie (kan ook gebruikt worden voor andere shooters achteraf)
het is niet betalend, het is geen commerciele site.
als er iemand zijn grafische skillz wat verder wil verfijnen of gewoon wat ervaring opdoen ga uw gang.
wij (en de ET community) zijn u alvast erg dankbaar
*het woord belgisch zou eigenlijk niet in de banner mogen voorkomen
de afmetingen: 1000px wide en 150-200 px high
grtzzzz

) 
