Stevitski
Legacy Member
Ik heb eens een aantal test gedaan voor een mooie website te maken, Deze vind ik de besten, maar ik hoor mensen zeggen dat je niet in tabellen mag werken??
http://users.pandora.be/traxy/NSE/Site 2/index.html
alles gemaakt in photoshop.. Ik vind dit een keurige site, maar blijkbaar hebben mensen commentaar op de code? Wat is er mis dan?
Groetjes Traxy
http://users.pandora.be/traxy/NSE/Site 2/index.html
alles gemaakt in photoshop.. Ik vind dit een keurige site, maar blijkbaar hebben mensen commentaar op de code? Wat is er mis dan?
Groetjes Traxy

