Archief - Q: public html folder verwijderd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amaryllis

Legacy Member
Ik heb dus een eigen domeinnaam geregistreerd, allemaal vlot dus geen probleem daar.
Nu om alles online te krijgen ging een vriend me helpen. Maar aangezien het niet zo vlot ging heeft hij alles weer verwijderd. Nu is echter ook de public html folder mee verwijderd en waarschijnlijk nog andere ook.
Kan ik nu toch nog alles online krijgen?

Lashknife

Legacy Member
one big ? to that one...

welke hosting, wat zou die public html folder moeten voorstellen?
(zodat mensen met gelijkaardige hosting kunnen antwoorden, want ik heb gene flauw idee waar gij het over hebt ze)

MenDaxx

Legacy Member
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. (wel niet zeker :p)
Als het dat is dat ik denk, dan stel ik u de vraag...
Waarom maak je die public_html folder niet gewoon opnieuw aan?
Dit zou normaal toch moeten lukken.

RpR

Legacy Member
geloof dat public folder is voor website in te plaatsen. Alles buiten de public folder kan niemand aan zonder paswoord of totaal niet.

Amaryllis

Legacy Member
Ja dat bedoel ik dus, die publieke folder zat in mijn structuur toen de webspace geactiveerd werd. En daar moet je dus alles inplaatsen als je wil dat mensen dat kunnen zien. Maar door overijverig te zijn is mee verwijderd.
Aangezien ik dingen niet erger wou maken vroeg ik het liever eerst hier.
Maar ik kan dus gewoon opnieuw zo'n folder aanmaken en daar dan alles inplaatsen?

Bedankt alvast.

Xavez

Legacy Member
Mail je hosting eens of ze een back-up hebben (aannemende dat de files in die map niet weg moesten natuurlijk)

MenDaxx

Legacy Member
Ik zie niet in waarom je dat niet opnieuw zou kunnen aanmaken.
Elke folder die gedelete wordt kan ook weer aangemaakt worden.

Amaryllis

Legacy Member
Bedankt voor de reacties.
Ga het zo allemaal in orde proberen krijgen en ik heb hier alvast uit geleerd dat je soms beter dingen zelf kan doen in plaats van ze toe te vertrouwen aan derden.

Breen

Legacy Member
Zal wel zijn, wat bezielde je vriend om die folder te verwijderen?

Amaryllis

Legacy Member
Tja zoals zoveel mensen niet rustig kunnen blijven als iets niet lukt en te snel willen zijn.
Persoonlijk ben ik meer van ok dit is niet gelukt, even een kop koffie halen en dan rustig alles weer overlopen stap voor stap en ook 2 keer kijken of ik niets te veel weggooi.
Op zich was het wel lief dat hij me wou helpen, maar dan iets verkeerd doen en het aftrappen vloekend als een ketter is niet zo leuk.

dJeez

Legacy Member
Geduld is een schone deugd... Maar het zou best kunnen dat er dus meer folders zijn verwijderd dan enkel de public_html folder. Je kan dus wellicht best toch vragen dat er een backup teruggezet wordt, en dan enkel de inhoud van de folder wegkieperen (en doe het deze keer zelf :p).

Amaryllis

Legacy Member
Het is allemaal goed gekomen, was nog niet zo'n ramp. En heb het zelf gedaan deze keer :p.
Niet dat ik het eerder ook niet zelf wou doen, maar was de eerste keer en tja, het aanbod was er, dacht dat ik er nog wat kon van opsteken he.
Maar eind goed al goed.

Blobberboy

Legacy Member
Maak gewoon een nieuwe public html folder.:oink:
MA feitlijk hebt ge da toch nie nodig ,ik gebruik da toch nie :eek:

FLuoKaBouTeR

Legacy Member
Ge hebt dat wel nodig die public_html folder denk ik.
uw domein 'verwijst' naar die folder ..
Ge hebt zo nog andere normaal ( ik toch )
als public_ftp / private_html / stats / ...waarschijnlijk allemaal te zien met welk controle-paneel je werkt

xml

Legacy Member
Wel nogal 'zwak' van dat hostingbedrijf dat het uberhaupt zelfs mogelijk is die folder te verwijderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan