koebeest
Legacy Member
Hallo
op deze site:
http://www.cinema-historial.be/index2.php
kan je zien dat in het midden achter de tekst een bruiner kleurtje staat. Ik ben niet blij met dit kleur en ik wil iets als achtergrond stellen dan die vlaken (menu, nieuws en footer) dat de site mooi maakt maar ik weet niet wat . Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Er zit nog niet veel css achter, en alles moet nog worden opgemaakt ook header en zijkanten zijn nog niet vast. De achergrond ligt wel vast.
danku voor de hulp
op deze site:
http://www.cinema-historial.be/index2.php
kan je zien dat in het midden achter de tekst een bruiner kleurtje staat. Ik ben niet blij met dit kleur en ik wil iets als achtergrond stellen dan die vlaken (menu, nieuws en footer) dat de site mooi maakt maar ik weet niet wat . Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Er zit nog niet veel css achter, en alles moet nog worden opgemaakt ook header en zijkanten zijn nog niet vast. De achergrond ligt wel vast.
danku voor de hulp


