Archief - Q: A2 kleurenprint

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dOmme zEbra

Legacy Member
hoi iedereen

voor mijn eindejaarsjury zou ik 4 affiches op A2 moeten presenteren. tot nu printte ik deze altijd op school op een A3 printer en plakte dan 2 A3 tjes aan elkaar. Nu zit ik echter met een reeks affiches die echt wel piekfijn in orde moeten zijn, dus zoek ik een manier om ergens op een relatief goeikope manier 4 A2tjes te laten printen.

Het goedkoopste dat ik al heb gevonden is 20 euro per stuk, maar dit komt dan al direct neer op 80 euro in totaal...

Iemand goedkopere alternatieven? Liefst rond antwerpen, maar als ge ergens anders een goed adreske weet moogt ge da natuurlijk ook altijd zeggen.

sinai

Legacy Member
Kan toch in elk plotcenter?
20euro voor een A2 is toch wel gigantisch veel. In Antwerpen weet ik niks zijn maar in Gent moet dit toch wel lukken voor 10euro stuk. En dan ben je nog bij de duurdere....

Flipkikker

Legacy Member
In antwerpen op de hogeschool, de academie...

Staan printers die tot A0 kunnen printen dachtk :)

dOmme zEbra

Legacy Member
NAGD zei:
www.colorcopy2000.be maar prijzen weet ik niet.


color copy 2000 zijn zo wat de duurst van heel 't stad. Nooit daarheen gaan (ook al is het dicht bij SLA ;) )
ondertussen heb ik via een maat zelf een adresje gevonden, quickprinter in Antwerpen print voor 8 euro een A2.

Over die printers in de academie, kan je daar zomaar binnen als student grafisch ontwerp op sint lucas?

DieselPower

Legacy Member
dOmme zEbra zei:
Over die printers in de academie, kan je daar zomaar binnen als student grafisch ontwerp op sint lucas?
Behoren die elk niet tot een andere hogeschool?

Timooo

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Behoren die elk niet tot een andere hogeschool?

Ja, dat is Hogeschool antwerpen, Sint Lucas is Karel de Grote Hogeschool. De bibliotheken van Sint Lucas en de Academie staan echter wel in verbinding met elkaar, dus het zou wel kunnen dat dat met die printers ook zo is, maar ik heb ik feite geen flauw idee.

NAGD

Legacy Member
Tjah, als zelfstandige zijn dat kosten hé ;). Ik ben er zelf nooit geweest omdat ik in Gent woon maar iemand die ik ken laat al zijn prints daar doen en de kwaliteit en service is super goed.

Mr.Pee

Legacy Member
dOmme zEbra zei:
Over die printers in de academie, kan je daar zomaar binnen als student grafisch ontwerp op sint lucas?

Gho, eigelijk wandelt iedereen maar binnen en buiten op de academie, maar ik denk niet dat dat zal lukken. Dat moet via de pc van zo'n dude en die weet wel wie er bvb op de richting fotografie zit. (in ons 'digitaal labo' staat zo'n énorme printer)

m-be

Legacy Member
gewoon eens informeren. zowel HA als KDG behoren tot de AUHA, dus mogelijk kan zoiets intern geregeld worden, tegen kostprijs of via het cursusgeld oid. Bij ons op de campus (HA Campus Blairon Turnhout) staat een plotter die tot 65 cm breed kan (lengte is afhankelijk van de rollengte :D ) dus dat zit wel goed :p

Nightmare`

Legacy Member
om geen nieuw topic te moeten openen:

wij zouden voor ons feesje binnenkort graag een aantal A2 'affiches' printen
wrm affiches tussen haakjes? wel omdat het op een gewoon papier mag zijn, mag zelfs zwart-wit, aangezien wij deze enkel op plaatsen binnen zouden ophangen met plakband ... echte stevige affiches die men buiten kan opplakken hebben wij dus niet nodig, enkel A2 of eventueel slechts A3 formaat is van belang. veel hoeven dat er ook niet te zijn, met een 50tal komen wij reeds toe.

(en ja wij hebben daarnaast wel echte flyers)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan