El_L4mor
Legacy Member
Zaterdagavond is er voor mij een .net domeinnaam opgezet. Ondertussen werkt hij al bij al mijn vrienden enzo, alleen bij mij niet... ik krijg een 403 error in zowel IE als Firefox. Als ik de website open via het ipadress van de server (die ik van mijn host heb gekregen), kan ik de site wel perfect bekijken. Weet iemand wat het probleem zou zijn?
.