sabaoth
Legacy Member
ik ben een nog ni zo lang aan het programeren dus ik ken er nog ni zoveel van
Wij hebde overlaatst in het school een breakout game gemaakt en ik ben deze aan het uitbreiden ik heb al geluidjes kunne toevoegen maar ik vroeg mij af hoe ik tekst op het scherm kan late komen ik bedoel een score kan iemand mij helpe?
www.scalle.net/sabaoth daar vind je mijn breakout het is alleen maar de .exe
Wij hebde overlaatst in het school een breakout game gemaakt en ik ben deze aan het uitbreiden ik heb al geluidjes kunne toevoegen maar ik vroeg mij af hoe ik tekst op het scherm kan late komen ik bedoel een score kan iemand mij helpe?www.scalle.net/sabaoth daar vind je mijn breakout het is alleen maar de .exe
