Jay
Legacy Member
Het komende academiejaar heb ik de functie van webmaster in de kring en ze hadden graag een nieuwe website in elkaar geknutseld gezien. Nu, voor mij is dit niet zo'n probleem, maar ze wilden dat de site makkelijk aan te passen viel door m'n opvolgers van de komende jaren. De kans zit er in dat de opvolging geen kennis heeft van html/php etc.
http://www.adobe.com/nl/products/contribute/
Praesides hebben dan Adobe Contribute aangeraden, waarmee ge redelijk simpel websites zou kunnen maken en vooral: nadien aanpassen. Iemand hier ervaring mee? Heb 'ns gezocht op internet maar heb enkel een Poolse (of zo) versie gevonden dus kan er niet echt in navigeren om te testen.
Voorstellen voor andere proggies die ongeveer hetzelfde doen zijn van harte welkom.
http://www.adobe.com/nl/products/contribute/
Praesides hebben dan Adobe Contribute aangeraden, waarmee ge redelijk simpel websites zou kunnen maken en vooral: nadien aanpassen. Iemand hier ervaring mee? Heb 'ns gezocht op internet maar heb enkel een Poolse (of zo) versie gevonden dus kan er niet echt in navigeren om te testen.
Voorstellen voor andere proggies die ongeveer hetzelfde doen zijn van harte welkom.
