Archief - Preview: Kopje Koffie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zero Grav

Legacy Member
Owké.. Wel, ik heb em (enkele maanden terug geloof ik) al eens in Erlend (?) zijn nick zien staan. Toen vond ik het al een raar siteje maar kom, ieder zijn gading.

Enkel, als ik nu zie dat het door Netlash opgestart is vind ik het redelijk pointless, gewoon voor vrienden is dit misschien wel eens fijn als je fantatieke koffiedrinkers bent maar nu is het feitelijk niet veel waard vind ik. Leuk initiatief though, ook al heeft niemand er iets aan. (Maar dit is met zoveel dingen het geval)


Je site heeft een 100% width; op mijn resolutie (1280*1024) zorgt dit voor een zeer kaal effect rechts langs de foto, je laat namelijk de 3de bar tegen de rechterkant van het scherm kleven en de 2 andere links.

De foto's zelf komen nogal wanordelijk over als je ze zo onder elkaar plaatst, zeker als je een mengeling van horizontale en verticale hebt komt het wat vreemd over.

Ik word trouwens in de meeste vallen niet graag doorverwezen naar een pure jpeg. Men zegt wel dat alle gebruikers hun back-button kunnen gebruiken maar ik heb hier mijn twijfels over, 'k vind het trouwens ook fijner om op een knop in de pagina te drukken om terug te gaan. (Welja, nu niet meer aangezien er toch een back button op mijn muis staat ^^)

Verder is het natuurlijk erg wit en kan ik er niet veel meer over vertellen.

aXl_

Legacy Member
naar een jpeg doorgestuurd worden vind ik niet erg. Maar ik heb de neiging het venster te sluiten als ik terug wil. Daar de jpeg niet in een nieuw venster geopend werd, was de site ook ineens weg. :p

.kw

Legacy Member
Ik zie er het nut niet van in, maar het is in ieder geval een mooie website. In zijn categorie althans. Jammergenoeg hou ik niet zo van die categorie.

DeMoN

Legacy Member
Whehe k'vindem anders wel geslaagd... absurd maar geslaagd :p
Rustgevende layout ook, gj.

Het engie da ik misschien anders zou willen zien is de headertekst, misschien beter naast/door de linkse tas koffie me een iets grotere tekst en de quote er subtiel (iets meer naar rechts) ondergeplaatst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan