.kw
Legacy Member
Rvl zei:Ge bent anders wel veruit de meest actieve poster in deze thread. Waarom telkens nog antwoorden op iemand zijn post als iedereen u stellingen toch weerlegd.
Omdat ik telkens weer wordt uitgedaagd en persoonlijk wordt aangevallen. Ik verdedig mijn standpunt en ik vind het nog leuk ook, want naar mijn idee heb ik gelijk.
jaja, blauwtjes lopen en domme dingen zeggen is idd heel leuk...