toen de eerste auto gemaakt werd kopieerden men hiervan ook.
allemaal hebben ze 4 wielen, een moter, stoelen en een stuur.
toch zien ze er zelfs na decennia er nog altijd niet hetzelfde uit.(of werken ze hetzelfde, reageren of kosten hetzelfde, of hebben hetzelfde doel)
en dat tussen het grote aanbod van modellen?
idem met internet, een kenner zal het verschil tussen een ferarri of een replica op VW chassis herkennen en de waarde ertussen kunnen inschatten.
een kenner zal het verschil zien tussen een voddetuner of passionele tuner die een wagen perfectionneert/uniek maakt en toch hebben beiden hetzelfde doel voor ogen.
egotrippen kan je enkel wanneer je het te onpas doet en dus niet door enkel en alleen een portfolio te maken en online te zwieren.
een post starten omdat je een bepaalde award hebt binnengehaald is egotrippen, op je site plaatsen en de mensen dit zelf laten ontdekken dan weer niet...
enkel kortzichtigen of domme mensen zien er geen verschil tussen en vinden het 1 pot nat.
(dat is wat jij toch vind of niet? elke portfolio is egotrippen, lijken allemaal opelkaar en hebben geen nut want je klasseert ze niet bij 'echte' sites.)