Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bRahms

Legacy Member
LunchBox zei:
brainbug, dat lijkt me'n goed voorstel.. kheb't doorgemailed naar havoc (News-Editor-In-Chief).. dah's voorlopig de enige die iets heeft doorgecommuniceerd rond die wedstrijd, of het er zal komen zal dan afhangen van een eventuele reply. kan zijn dat die top50 pas na de bekendmaking van de winnaar verschijnen, hopelijk kunt ge u daar ook nog in vinden.

i'll keep you posted.
So will I. :music:

bloodhunter

Legacy Member
dyab zei:
de volgende zijn volgens mij echt fakke inzendingen! die van kisaragi hebbek zelfs op mijne desktop staan ;)

nen dikke proficiat voor zo'n kunstwerkskes!



vinnek echt origineel en goed gemaakt!



zeer chic gedaan!



Der zitte der zeer grappige en ook zeer sobere bij! wreed goed vinnek die "gaming with depth" :applause: :love: ;)



sgewoon zo grappig! :woohoo:



sober, grappig en een beetje retro met pacman :)
Dank U wel Dyab,

en ja, ik heb alles zelf gemaakt.
Nogmaals bedank voor de lieve woorden, 'k heb er uren zitten op zwoegen om het zo voor elkaar te krijgen.
wat ik een beetje jammer vindt is dat vele mensen hun inspiratie haalden bij andere sites en zomaar klakkeloos kopiëen maakten van reeds eerder bestaande designs maar ja, moeite nemen is soms vermoeiend nietwaar beste mensen?
hieronder de link met bovenop mijn ontwerp de wireframes

http://img356.imageshack.us/my.php?image=xboxwallpaperbewijs1rd.jpg

vr groeten

bloodhunter

bloodhunter

Legacy Member
Floyd zei:
Nice Syko en de tweede van eddie!

inderdaad, ik heb al veel knappe inzendingen gezien van uiteenlopende onderwerpen, er zit veel talent onder de bezoekers
Let the wallpapers come !

:applause:

TAMBIMAN

Legacy Member
TheJudge zei:
Alhoewel jouw wallpapers mooi gemaakt zijn heb ik hierbij het gevoel van, laat ik eens mijn oude .PSD files bovenhalen en er ergens games.telenet.be bij plaatsen.
Vooral bij die laatste.

Indien dit niet het geval is, mooi werk;)

Ik vind vooral het newsfeedprincipe knap gevonden.

kriD^kaaJ

Legacy Member
dyab zei:
de volgende zijn volgens mij echt fakke inzendingen! die van kisaragi hebbek zelfs op mijne desktop staan ;)

nen dikke proficiat voor zo'n kunstwerkskes!



vinnek echt origineel en goed gemaakt!



zeer chic gedaan!



Der zitte der zeer grappige en ook zeer sobere bij! wreed goed vinnek die "gaming with depth" :applause: :love: ;)



sgewoon zo grappig! :woohoo:



sober, grappig en een beetje retro met pacman :)
Thanks dude!

het doet mij eer aan tussen die andere pareltjes te staan, hehe...

bloodhunter

Legacy Member
TheJudge zei:
Alhoewel jouw wallpapers mooi gemaakt zijn heb ik hierbij het gevoel van, laat ik eens mijn oude .PSD files bovenhalen en er ergens games.telenet.be bij plaatsen.
Vooral bij die laatste.

Indien dit niet het geval is, mooi werk;)


zoals ik reeds eerder vermelde, alle wallpapers komen van mijn hand,
ik zou het maar "lame" vinden elders screens te rippen en er met de eer van te gaan lopen :naughty:

Zo ben ik niet,
ik dank je wel voor de lieve woorden :bow:

Dsdesign

Legacy Member
TheJudge zei:
Alhoewel jouw wallpapers mooi gemaakt zijn heb ik hierbij het gevoel van, laat ik eens mijn oude .PSD files bovenhalen en er ergens games.telenet.be bij plaatsen.
Vooral bij die laatste.

Indien dit niet het geval is, mooi werk;)
Mijn oorspronkelijk idee was twee reeksen wallpapers te maken. Eén gebaseerd op het "gatekeeper" concept, één reeks gebaseerd op het "newspod" concept met als uitschieter een interactieve versie. (wat trouwens lang niet evident was ineen te stoppen). Beide thema's als visuele contrasten van elkaar.

Uiteindelijk heb ik besloten de abstract wallpaper ook mee te sturen in deze wedstijd, die gebaseerd is op een render van een jaar terug, maar die nu niet meer gebruikt wordt. Ik heb dan ook liever dat games.telenet die kan gebruiken als achtergrond dan dat hij onder het stof geraakt op mijn hd.

Kort antwoord: deze wallpapers zijn exclusief voor games.telenet.be gemaakt en hebben behoorlijk veel tijd opgeslorpt, maar dat geeft niet want gaming is een leuk designthema.

L0|2|23

Legacy Member
eddie zei:

Die 2e vindk mooi :) (een van de mooiste, en kheb ze allemaal gezien). Liever ne cleane wallpaper met plaats voor icoontjes dan zoiets superdruk dat de meesten hier maken, het moet nog functioneel blijven ook vindk.

Maar waarschijnlijk wint niet de meest geschikte wallpaper, maar gewoon de meest originele, zoals die met zijn boterham al zei :).

Ik post die van mij later nog wel mss :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan