Xcd
Legacy Member
Dat zo'n gedrocht vorige keer zo ver is geraakt maakt mij bang. Heel erg bang... 
https://www.beyondgaming.be

https://www.beyondgaming.be
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

inderdaad, diee bliksem trekt op niks!!!Xcd zei:Dat zo'n gedrocht vorige keer zo ver is geraakt maakt mij bang. Heel erg bang...
https://www.beyondgaming.be

Bliksem?dyab zei:inderdaad, diee bliksem trekt op niks!!!![]()

So will I.LunchBox zei:brainbug, dat lijkt me'n goed voorstel.. kheb't doorgemailed naar havoc (News-Editor-In-Chief).. dah's voorlopig de enige die iets heeft doorgecommuniceerd rond die wedstrijd, of het er zal komen zal dan afhangen van een eventuele reply. kan zijn dat die top50 pas na de bekendmaking van de winnaar verschijnen, hopelijk kunt ge u daar ook nog in vinden.
i'll keep you posted.

Dank U wel Dyab,dyab zei:de volgende zijn volgens mij echt fakke inzendingen! die van kisaragi hebbek zelfs op mijne desktop staan![]()
nen dikke proficiat voor zo'n kunstwerkskes!
vinnek echt origineel en goed gemaakt!
zeer chic gedaan!
Der zitte der zeer grappige en ook zeer sobere bij! wreed goed vinnek die "gaming with depth" :applause:![]()
![]()
sgewoon zo grappig!![]()
sober, grappig en een beetje retro met pacman![]()

Floyd zei:Nice Syko en de tweede van eddie!
Dsdesign zei:

TheJudge zei:Alhoewel jouw wallpapers mooi gemaakt zijn heb ik hierbij het gevoel van, laat ik eens mijn oude .PSD files bovenhalen en er ergens games.telenet.be bij plaatsen.
Vooral bij die laatste.
Indien dit niet het geval is, mooi werk![]()
NiceRaFe zei:http://users.pandora.be/Online-portfolio/Telenet-wallpaper-1.jpg
Op volledige grootte zien voor mooiste resultaat...

Thanks dude!dyab zei:de volgende zijn volgens mij echt fakke inzendingen! die van kisaragi hebbek zelfs op mijne desktop staan![]()
nen dikke proficiat voor zo'n kunstwerkskes!
vinnek echt origineel en goed gemaakt!
zeer chic gedaan!
Der zitte der zeer grappige en ook zeer sobere bij! wreed goed vinnek die "gaming with depth" :applause:![]()
![]()
sgewoon zo grappig!![]()
sober, grappig en een beetje retro met pacman![]()
TheJudge zei:Alhoewel jouw wallpapers mooi gemaakt zijn heb ik hierbij het gevoel van, laat ik eens mijn oude .PSD files bovenhalen en er ergens games.telenet.be bij plaatsen.
Vooral bij die laatste.
Indien dit niet het geval is, mooi werk![]()

bedankt voor de lieve woorden !blackdragon1990 zei:

Het lieve woord.Holy Paladin zei:bedankt voor de lieve woorden !![]()

Mijn oorspronkelijk idee was twee reeksen wallpapers te maken. Eén gebaseerd op het "gatekeeper" concept, één reeks gebaseerd op het "newspod" concept met als uitschieter een interactieve versie. (wat trouwens lang niet evident was ineen te stoppen). Beide thema's als visuele contrasten van elkaar.TheJudge zei:Alhoewel jouw wallpapers mooi gemaakt zijn heb ik hierbij het gevoel van, laat ik eens mijn oude .PSD files bovenhalen en er ergens games.telenet.be bij plaatsen.
Vooral bij die laatste.
Indien dit niet het geval is, mooi werk![]()
eddie zei:
(een van de mooiste, en kheb ze allemaal gezien). Liever ne cleane wallpaper met plaats voor icoontjes dan zoiets superdruk dat de meesten hier maken, het moet nog functioneel blijven ook vindk.
.
Gij gaat hier geen 2 keer met de overwinning gaan lopen.RaFe zei:http://users.pandora.be/Online-portfolio/Telenet-wallpaper-1.jpg
Op volledige grootte zien voor mooiste resultaat...
