Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorens

Legacy Member
Holy Paladin zei:
"dus in het geval van de wallpaperwedstrijd, vind ik dat telenet verplicht is aan zijn vele leden, om de mensen die een grafisch mooie wallpaper afleveren te weren van de wedstrijd. want zij hebben een onfair beentje voor dat moet gecompenseerd worden"

allé, ik bedoel, allé, komaan, echt, allé, dacht ge nu écht?
blijkbaar wel he
Reden te meer om te geloven dat het een parodie was op Xcd's post?

TAMBIMAN

Legacy Member
OMG

SARCASMESARCASME-> U heeft daar wel een punt. <- SARCASMESARCASME


Btw Sarcasme hierboven. :D

En een subtiel vleugje ironie.

Thorens

Legacy Member
Dat vind ik eerlijk gezegd niet, m'enfin, nevermind. Niet belangrijk.

edit: Oké Tambiman, we get the
forums

Lo_fi

Legacy Member
Ok eerst..gaan we dit oh zo nette forum wekenlang vullen met x-box-contest en als de deadline dan verstreken is gaan we het ook nog eens massaal nabespreken?? Ik was de dagen aan het aankruisen, aftellen naar 13 december..en het is nog niet voorbij??

Als het een bloody poëzie-wedstrijd was geweest was het nie eerlijk geweest dat sommigen moderne talen of germaanse studeren.. Was het een wedstrijd om ter hoogst een pannenkoek gooien dan was er iets anders niet fair...

Plz cut it out!!

Bigbuddha

Legacy Member
hehe ;) wat een discussie ;) 'k denk dat ze beter gewoon een tombola kunnen doen ;)

Garmir

Legacy Member
Xcd zei:
Mja, ik zou het niet echt eerlijk vinden moest die van Dwarfdurin winnen. Niet iedereen kan immers zo goed tekenen. Volgens mij wordt daar wel rekening mee gehouden.
Ik vind hem ook wat de druk om als wallpaper te dienen. Ik heb graag grotere kleurvlakken zodat ik mijn iconen goed kan zien. Om als artwork te dienen is hij wel prachtig gemaakt moet ik zeggen.

Anyway, zelf heb ik er ook 4 waar ik veel tijd ingestoken heb, maar ze staan nu niet op deze pc. Ik zal ze vrijdag eens posten.
iemand kan er niet tegen dat hij minder goed is dan dwarfdurin.

Enne er zitten prachtige werkjes tussen, ja chapeau

Dwarfdurin, mooi getekend is echt wel cool

infeKted

Legacy Member
Lo_fi zei:
Ok eerst..gaan we dit oh zo nette forum wekenlang vullen met x-box-contest en als de deadline dan verstreken is gaan we het ook nog eens massaal nabespreken?? Ik was de dagen aan het aankruisen, aftellen naar 13 december..en het is nog niet voorbij??

:rofl: Ik durfde het al niet te posten.

Anyway, moge de BESTE winnen ;)

Thorens

Legacy Member
infeKted zei:
Anyway, moge de BESTE winnen ;)
infeKted! Dat is discriminatie! Waarom moeten altijd de beste winnen? Krijgen de andere, minder getalenteerde mensen dan nooit een kans? Schandalig, vind ik dat! :D

TAMBIMAN

Legacy Member
Allé, meent ge dat nu? Natuurlijk moet de beste winnen! Daar draait het toch om in een contest. Niet? :D

Lo_fi

Legacy Member
Was gewoon moeilijk een gele briefkaart op 1024 pixels te voorzien..

Xcd

Legacy Member
Ik stel voor om volgende keer een telenet-zangwedstrijd te organiseren. Kwestie van de grafische ontwerpers ook eens te frustreren.

BAROBA

Legacy Member
God verbiedt dat iemand die 24 uur per dag achter zijn pc zit een Xbox360 wint.
Wat kan die er nu mee doen?
Die zit toch de hele dag achter zijn pc, die Xbox360 zit er toch maar stof te verzamelen.
En die heeft toch geen vrienden waarmee die kan spelen.
En buiten komt die ook al niet, dus die koopt geen nieuwe spelletjes.
En de spelletjes dat die wint samen met de xbox360 interesseren hem toch voor geen meter.
Ik stel een ban voor, voor alle vaste mensen van GFX forum!!!!!!

:p

:offtopic:
Ik heb ook een paar dingetjes gedaan ...
xbox-BAROBA-4.jpg

xbox-BAROBA-3.jpg

xbox-BAROBA-2.jpg

xbox-BAROBA.jpg



Of een wedstrijd waarin degene met de mooiste grootmoeder wint? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan