Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fartbunny

Legacy Member
tbh, ik vind geen enkele wallpaper echt vree goe.. toch niet om nen xbox360 en/of games te winnen..
de crew is mijn vertrouwen in hun smaak alleszinds kwijt...

murdoc

Legacy Member
teh_raf3 zei:
Check het ip-adres en ban de double accounts. Trouwens een publieke poll zou beter zijn, dan kan het publiek kiezen wat het schoonst is en niet 60 mensen die dat bepalen voor "1000den mensen"...

of we kunnen ze afdrukken en van deur tot deur gaan...

er is daar ongelooflijk veel werk in gestoken om de winnaar op zo eerlijk mogelijke manier te verkrijgen, dus ga nu alstublieft niet allemaal flamen ...

Havoc

Legacy Member
bloodhunter zei:
Bij deze vindt ik het dan ook meer dan normaal dat ik niet toelaat mijn ingezonden wall papers te laten gebruiken voor "free" download op de telenet site.
very dissapointed:confused:

Dat "wit stom tekeningeske" getuigt van doordachtheid: je kan tenmisnte je iconen nog zien. Je wallpaper zal sowieso online verschijnen, ze zijn al doorgegeven aan de "bevoegde instanties" en die kunnen we niet zomaar gaan lastigvallen omdat één iemand niet wil dat z'n wallpaper online verschijnt. Overigens vind ik het virj lame dat je zo reageert: omdat je niet wint, wil je je wallpaper niet meer beshcikbaar stellen? Komaan zeg, waar gaan we naar toe. Da's dus de reden waarom dat we voor alle veiligheid op voorhand al 20 wallpapers hebben opgevraagd...

btw waarom staan de opmerkingen uit bij de nieuwspost ? (weer zo een retorische vraag )

Rhetorisch of niet, hier is het antwoord: om geflame te vermijden. De prijzen zijn uitgedeeld, en of ge nu met 106 decibel gaat klagen of niet, de uitslag blijft behouden.

Check het ip-adres en ban de double accounts. Trouwens een publieke poll zou beter zijn, dan kan het publiek kiezen wat het schoonst is en niet 60 mensen die dat bepalen voor "1000den mensen"...

Jij zin om manueel de honderde nieuwe accounts per dag te gaan checken op dubbel-IP's, waarmee je dan nog eens de serverload ferm de hoogte in jaagt? ik dacht het niet. Die 60 werden verondersteld representatief te kunnen zijn, en mijns inziens zijn ze dat ook geweest aangezien ik de winnaars terecht vind.

Kvind het wel raar dat het oud telenet logo op die wallpaper staat. Ik had verwacht dat zoiets de doodsteek zou zijn voor kans te maken op de eerste plaats. Maar blijkbaar steekt het niet zo nauw.

Eigenlijk wel ja, maar het concept was er te mooi voor ;)

De foto van de persoon op de 2de plaats is volgens mij zo goe als zeker niet zelf getrokken, maar gewoon ergens geript.

Zonder bewijs moet ge zoiets niet zeggen. Alleszins is het concept wél origineel.

palmz0r

Legacy Member
Xcd zei:
De foto van de persoon op de 2de plaats is volgens mij zo goe als zeker niet zelf getrokken, maar gewoon ergens geript.

beste, de foto is zo goed als zeker zelf getrokken ;) (je moet eens een bezoekje regelen aan de oude terminal in de luchthaven van zaventem, dan kan je genieten van een onwaarschijnlijk idyllische sfeer)

prettig kerstfeest iedereen en bedankt voor de prijs ;)

diem

Legacy Member
Havoc zei:
60 votes op een poll op het crewforum (vandaar die top 10) noem ik nu niet meteen random. De reden waarom we dat niet via een publieke poll hebben gedaan, is omdat dubbelaccounts soms héél rap aangemaakt kunnen worden...

En ja, smaak blijft persoonlijk, hoe je het ook draait of keert.

uit nieuwschierigheid , hoe zijn die votes juist gebeurd ? elk member duid er tien aan die hui mooi vind ? of elke member duid er drie aan en die krijgen elk een score van 3 2 of 1 ? zoiets ? zo kan je wel makkelijk verkeerde resultaten bekomen he :) , beter was geweest met een selectie van 10 mensen ofzo samen naar de 70 kijken en samen de 5 bekijken ofzo.

denk ik toch :p ma bon :p

Havoc

Legacy Member
diem zei:
uit nieuwschierigheid , hoe zijn die votes juist gebeurd ? elk member duid er tien aan die hui mooi vind ? of elke member duid er drie aan en die krijgen elk een score van 3 2 of 1 ? zoiets ? zo kan je wel makkelijk verkeerde resultaten bekomen he :) , beter was geweest met een selectie van 10 mensen ofzo samen naar de 70 kijken en samen de 5 bekijken ofzo.

denk ik toch :p ma bon :p

De moderators van dit forum hebben de tien best uitgekozen (hence de top 10 die jullie gevonden hebben), die tien kwamen in een poll terecht op het crewforum. Elk crewmember mocht één stem uitbrengen. Ondertussen hebben ik en Bizzie nog 10 extra wallpapers uitgekozen die gewoon mee op de site verschijnen.

fartbunny

Legacy Member
ik ruik vriendjespolitiek eerlijk gezegd.. als je paar mensen kent van de crew is alles gemakkelijk te klaren..

Havoc

Legacy Member
fartbunny zei:
ik ruik vriendjespolitiek eerlijk gezegd.. als je paar mensen kent van de crew is alles gemakkelijk te klaren..

Lap, hier gaan we... Lees bovenstaande en ge weet dat vriendjespolitiek vrij moeilijk was.

Dít is dus waarom we de comments op die newspost gesloten hebben.

diem

Legacy Member
Havoc zei:
De moderators van dit forum hebben de tien best uitgekozen (hence de top 10 die jullie gevonden hebben), die tien kwamen in een poll terecht op het crewforum. Elk crewmember mocht één stem uitbrengen. Ondertussen hebben ik en Bizzie nog 10 extra wallpapers uitgekozen die gewoon mee op de site verschijnen.

hmmm , goeje manier , maar ik blijvet wel rare keuzes vinden :p

Piru

Legacy Member
Ben content dak in de top 5 beland ben! Alvast bedankt voor de mooie prijs!! :)

TAMBIMAN

Legacy Member
Sober, intimistisch, stijlvol, mooi uitgevoerd. Een terechte winnaar! Proficiat!

Xcd

Legacy Member
Mja, ik vind het gewoon triestig dat ze een grafisch ontwerper laten winnen hebben. Zo ondergraaf je wel de motivatie van andere mensen en geef je ze onterecht de illusie dat iedereen kans maakt.
Ik hoop dat volgende keer wanneer weer een prijs van dit kaliber wordt weggegeven, het een wedstrijd is waar iedereen aan kan mee doen en kans maakt.

Khad ook liever gezien dat iedereen wiens wallpaper op de site gebruikt wordt, iets kleins kreeg ofzo. Dat moet niet veel zijn, maar een beloning voor de (gratis) geleverde inspanning is altijd leuk. :)

activ88

Legacy Member
Ik ben 5de, troostprijs...

de eerste plaats vind ik presoonlijk een veel te felle wallpaper met al da wit, mijn ogen doen nog zeer :)
rare keuze, maar ja niks aan te veranderen...

Havoc

Legacy Member
Xcd zei:
Mja, ik vind het gewoon triestig dat ze een grafisch ontwerper laten winnen hebben. Zo ondergraaf je wel de motivatie van andere mensen en geef je ze onterecht de illusie dat iedereen kans maakt.
Ik hoop dat volgende keer wanneer weer een prijs van dit kaliber wordt weggegeven, het een wedstrijd is waar iedereen aan kan mee doen en kans maakt.

Ik kan aan zo'n wallpaper niet zien of het van een grafisch ontwerper komt of niet, afaik kan iedereen zoiets getekend en ingescanned hebben...

Khad ook liever gezien dat iedereen wiens wallpaper op de site gebruikt wordt, iets kleins kreeg ofzo. Dat moet niet veel zijn, maar een beloning voor de (gratis) geleverde inspanning is altijd leuk. :)

Er zijn nu eenmaal winnaars en verliezers, daar moet je mee leren leven. Beschouw de "eer" om op Telenet Games te verschijnen dan als prijs eh seg :p

idd, iedereen die de artistiek rechten van zijn of haar ontwerp wil vrijwaren voor on-line publicatie behoudt zich het recht hier een halt aan te roepen.

... Behalve als het op zo'n lame manier als de jouwe gebeurt, dan heb ik daar nu eens echt geen compassie mee se.


en ik blijf erbij,
het is een very "strange" keuze die de redactie maakte, er waren veel beter designs tussen en vriendjespolitiek lijkt hier dan ook een niet uit de lucht gegrepen keuze

Ja, 't is dat we zelf er megaveel voordeel uit halen door bepaalde mensen te laten winnen, en tis ookd at we de hele crew ervan kunnen overtuigen om zich mee te mengen in een complot, hé :unsure:

teh_raf3

Legacy Member
murdoc zei:
of we kunnen ze afdrukken en van deur tot deur gaan...

er is daar ongelooflijk veel werk in gestoken om de winnaar op zo eerlijk mogelijke manier te verkrijgen, dus ga nu alstublieft niet allemaal flamen ...

Ja, wat ben ik aan het flamen, straks vliegt de boel in brand. Nee serieus, wat vind jij persoonlijk het eerlijkst? 60 mensen die bepalen wat er wint, of 1000den mensen die bepalen wat er wint?

En over dat gesloten topic onderwerp, ik vind het ook wel wat kinderachtig dat dit moet gebeuren. Laat de mensen hun mening hier toch over zeggen in plaats van te beweren dat iedereen zou flamen in het topic. Zolang iedereen zijn mening zegt en kan bijstaven zie ik geen enkel probleem.

bloodhunter

Legacy Member
teh_raf3 zei:
Zolang iedereen zijn mening zegt en kan bijstaven zie ik geen enkel probleem.

I could'nt agree more,

het is inderdaad lame dat men dit als een gesloten topic beschouwt:lol:

Havoc

Legacy Member
teh_raf3 zei:
Ja, wat ben ik aan het flamen, straks vliegt de boel in brand. Nee serieus, wat vind jij persoonlijk het eerlijkst? 60 mensen die bepalen wat er wint, of 1000den mensen die bepalen wat er wint?

En over dat gesloten topic onderwerp, ik vind het ook wel wat kinderachtig dat dit moet gebeuren. Laat de mensen hun mening hier toch over zeggen in plaats van te beweren dat iedereen zou flamen in het topic. Zolang iedereen zijn mening zegt en kan bijstaven zie ik geen enkel probleem.

Lees misschien ook eens even wat ik heb gepost...

TAMBIMAN

Legacy Member
Als ge uw wallpaper inzendt, weet ge op voorhand dat die op de site kan komen. Dus impliciet gaat ge daar mee akkoord. Auteursrechterlijk staat ge nergens. Lol.

Havoc

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Als ge uw wallpaper inzendt, weet ge op voorhand dat die op de site kan komen. Dus impliciet gaat ge daar mee akkoord. Auteursrechterlijk staat ge nergens. Lol.

Danku.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan