Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
teh_raf3 zei:Check het ip-adres en ban de double accounts. Trouwens een publieke poll zou beter zijn, dan kan het publiek kiezen wat het schoonst is en niet 60 mensen die dat bepalen voor "1000den mensen"...
bloodhunter zei:Bij deze vindt ik het dan ook meer dan normaal dat ik niet toelaat mijn ingezonden wall papers te laten gebruiken voor "free" download op de telenet site.
very dissapointed![]()
btw waarom staan de opmerkingen uit bij de nieuwspost ? (weer zo een retorische vraag )
Check het ip-adres en ban de double accounts. Trouwens een publieke poll zou beter zijn, dan kan het publiek kiezen wat het schoonst is en niet 60 mensen die dat bepalen voor "1000den mensen"...
Kvind het wel raar dat het oud telenet logo op die wallpaper staat. Ik had verwacht dat zoiets de doodsteek zou zijn voor kans te maken op de eerste plaats. Maar blijkbaar steekt het niet zo nauw.

De foto van de persoon op de 2de plaats is volgens mij zo goe als zeker niet zelf getrokken, maar gewoon ergens geript.
Xcd zei:De foto van de persoon op de 2de plaats is volgens mij zo goe als zeker niet zelf getrokken, maar gewoon ergens geript.
(je moet eens een bezoekje regelen aan de oude terminal in de luchthaven van zaventem, dan kan je genieten van een onwaarschijnlijk idyllische sfeer)
Havoc zei:60 votes op een poll op het crewforum (vandaar die top 10) noem ik nu niet meteen random. De reden waarom we dat niet via een publieke poll hebben gedaan, is omdat dubbelaccounts soms héél rap aangemaakt kunnen worden...
En ja, smaak blijft persoonlijk, hoe je het ook draait of keert.
, beter was geweest met een selectie van 10 mensen ofzo samen naar de 70 kijken en samen de 5 bekijken ofzo.
ma bon 
diem zei:uit nieuwschierigheid , hoe zijn die votes juist gebeurd ? elk member duid er tien aan die hui mooi vind ? of elke member duid er drie aan en die krijgen elk een score van 3 2 of 1 ? zoiets ? zo kan je wel makkelijk verkeerde resultaten bekomen he, beter was geweest met een selectie van 10 mensen ofzo samen naar de 70 kijken en samen de 5 bekijken ofzo.
denk ik tochma bon
![]()
fartbunny zei:ik ruik vriendjespolitiek eerlijk gezegd.. als je paar mensen kent van de crew is alles gemakkelijk te klaren..
Havoc zei:De moderators van dit forum hebben de tien best uitgekozen (hence de top 10 die jullie gevonden hebben), die tien kwamen in een poll terecht op het crewforum. Elk crewmember mocht één stem uitbrengen. Ondertussen hebben ik en Bizzie nog 10 extra wallpapers uitgekozen die gewoon mee op de site verschijnen.


Xcd zei:Mja, ik vind het gewoon triestig dat ze een grafisch ontwerper laten winnen hebben. Zo ondergraaf je wel de motivatie van andere mensen en geef je ze onterecht de illusie dat iedereen kans maakt.
Ik hoop dat volgende keer wanneer weer een prijs van dit kaliber wordt weggegeven, het een wedstrijd is waar iedereen aan kan mee doen en kans maakt.
Khad ook liever gezien dat iedereen wiens wallpaper op de site gebruikt wordt, iets kleins kreeg ofzo. Dat moet niet veel zijn, maar een beloning voor de (gratis) geleverde inspanning is altijd leuk.![]()

idd, iedereen die de artistiek rechten van zijn of haar ontwerp wil vrijwaren voor on-line publicatie behoudt zich het recht hier een halt aan te roepen.
en ik blijf erbij,
het is een very "strange" keuze die de redactie maakte, er waren veel beter designs tussen en vriendjespolitiek lijkt hier dan ook een niet uit de lucht gegrepen keuze

murdoc zei:of we kunnen ze afdrukken en van deur tot deur gaan...
er is daar ongelooflijk veel werk in gestoken om de winnaar op zo eerlijk mogelijke manier te verkrijgen, dus ga nu alstublieft niet allemaal flamen ...
teh_raf3 zei:Zolang iedereen zijn mening zegt en kan bijstaven zie ik geen enkel probleem.

teh_raf3 zei:Ja, wat ben ik aan het flamen, straks vliegt de boel in brand. Nee serieus, wat vind jij persoonlijk het eerlijkst? 60 mensen die bepalen wat er wint, of 1000den mensen die bepalen wat er wint?
En over dat gesloten topic onderwerp, ik vind het ook wel wat kinderachtig dat dit moet gebeuren. Laat de mensen hun mening hier toch over zeggen in plaats van te beweren dat iedereen zou flamen in het topic. Zolang iedereen zijn mening zegt en kan bijstaven zie ik geen enkel probleem.
TAMBIMAN zei:Als ge uw wallpaper inzendt, weet ge op voorhand dat die op de site kan komen. Dus impliciet gaat ge daar mee akkoord. Auteursrechterlijk staat ge nergens. Lol.