Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaFe

Legacy Member
Hmz idd ben ook wel reuze teleurgesteld...Zou graag willen weten of hij gewoon niet mooi genoeg was , of omdat ik hem 2 uur voor de deadline heb opgestuurd en hij mss te laat is binnegekomen...Vindt het wel kut

Sol Fighter

Legacy Member
@RaFe die van jou was zeker beter dan een groot deel van de wallpapers die gekozen zijn.

L0|2|23

Legacy Member
RaFe zei:
Hmz idd ben ook wel reuze teleurgesteld...Zou graag willen weten of hij gewoon niet mooi genoeg was , of omdat ik hem 2 uur voor de deadline heb opgestuurd en hij mss te laat is binnegekomen...Vindt het wel kut

Denk eiglijk da ze int begin al top 70 hadde (zo is die van mijn broer erin geraakt), en da er naart einde toe veel wallpapers werde ingestuurd die ze onmogelijk allemaal konde sorteren (waaronder uwe wp)... Want ja dan moeten ze wps uit hun top70 halen om ze te vervangen door nieuwere ... of iets in die aard :unsure:

Typhon`

Legacy Member
die van kisagari zit er niet bij ofwat :confused:.
en die van Dsdesign is geen onderdeel van de contest dan?

RaFe

Legacy Member
Kweet het niet , voel me een beetje in de zeik genomen , kan er zonder problemen mee leven als daar 70 mooiere wallpapers staan , maar kvin het raar , als ik sommige wallpapers zie...Al moet ik toegeven dat het mijn grooste angst was dat er mss iets zou mislopen door zo laat in te zenden...1200 wallpapers , zonder reply mail als hij aankomt , had er idd al behoorlijk veel angst voor en terecht denk ik, maar er zal in ieder geval een mooie winne, zitten pareltjes genoeg tussen

TAMBIMAN

Legacy Member
Aan al diegenen die er net als ik niet bijzitten:
WIPPIE! GEDAAN MET DE STRESS! :D

Als ge bij de 70 zijt, wordt het nog een lastige week. :p

FiliberkeAliasV

Legacy Member
yessss, ben er 3x bij...

de mijne waren:
1)rood/geel logo telenet op blauwe achtergrond van games
2)die er meteen naast
3)en onderaan die "wees op een hoger niveau"

vind het jammer voor de mensen die niet geselecteerd zijn! Maarja, tis nu eenmaal zo eh!

Thorens

Legacy Member
De derde van de eerste rij vind ik fantastisch!
Verder zijn er veel die wat tegenvallen... Enfin ja, het zal zijn reden gehad hebben.

Poepoei

Legacy Member
Bwa, zitten er wel heel mooie bij, maar bij sommige heb je zoiets van 'Als die met een Xbox gaat lopen..." :unsure:

'k Heb er hier al veel gezien die er niet bijstaan maar véél mooier waren dan sommigen die er wél bij zaten hoor... :sop:

Sol Fighter

Legacy Member
Ik vind dat spectrious ofzo er te vaak tussen staat ze waren wel erg mooi maar het was eerlijker tegenover de rest geweest als ze alleen zijn beste gekozen hadden dan hadden mensen die ook nog echt mooie hadden er ook tussen gestaan. En Eddie ik ben het helemaal met je eens vooral die eerste van de minder mooie die jij noemt ben ik het mee eens.

driesel

Legacy Member
Ik vind -hoewel er echte pareltjes tussen zitten en de beste er TOCH uit komt :)- dat de selectie vrij slordg is gebeurd. Ik vergeef het echter, want de inzending was echt wel massaal (1200 is megaveel ;) )
Moge de beste dus toch nog winnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan