Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RaFe

Legacy Member
Ja kweet het , ben een beetje teleurgesteld dat ik er 2 dagen op voorhand pas aan begonnen ben maar eigen schuld dikke bult :) , ben blij met het resultaat, maar de link en de slogan wringen een beetje bij me , heb er een tweestrijdig gevoel bij , langs de ene kant vallen ze niet hard genoeg op , langs de andere kant heb ik ze geprobeerd op een duidelijk zichtbare plaats te zetten , en het voelde gewoon niet mooi aan dan , heb dan maar geopteerd voor de subtielere oplossing en ze gewoon een beetje verwerkt in het beeld...

Xcd

Legacy Member
Het is alleszins opnieuw een van de origineelste ideeën, en misschien kan dat je nog wat meer krediet geven. Toch sjiek van zoiets op zo'n korte tijd klaar te spelen. :)

RaFe

Legacy Member
Kben ook benieuwd , al zou ik er absoluut geen problemen mee hebben moest ik geen Top 10 halen ofzo , heb al schitterende wallpapers gezien , zowel qua afwerking als concept...maarja tuurlijk zou ik liegen als ik zei dat ik niet meedoe om te winnen , iedereen wil wel graag winnen natuurlijk !!! En deze zou me ook 100 x zoveel voldoening geven als men boterham , in die boterham is nog geen half uurtje tijd gekropen , en bij de deze ben ik vertrokken van deze foto http://users.pandora.be/Online-portfolio/foto-wallpaper.jpg en heeft het me toch een kleine 5 uur gekost om alles er lekker clean te laten uitzien gezien het een vuil oud klavier was :) en alles te zoeken en heel de boel...

CEPTIFILE

Legacy Member
orgineel aangepakt weer RaFe, ben r niet helemaal kapot van maar vind het wel erg tof dat je het anders benaderd hebt als dat we tot nog toe gezien hebben :)
:niceone:

Floyd

Legacy Member
RaFe - ik denk dat het juist een beter resultaat was geweest als alles wat vuiler was geweest. Een toetsenbord dat tot bloedens toe is gebruikt ziet er niet clean wit uit, eerder grauw en grijs en met van die bruine zweet ophopingen en afgevlakte toetsen (vooral de meest gebruikte - pijltjes enzo). De omgeving is meestal ook niet al te best belicht noch schoongemaakt. Dat is wat mij eigenlijk stoort aan je wallpaper, het idee op zich vind ik wel goed.

bRahms

Legacy Member
Ik heb inderdaad ook wat heel deftige werkjes mogen bewonderen. Er zijn natuurlijk altijd van die flauwe plezante die iets doorsturen in de zin van: een ss van de wedstrijpagina, een paintgetekende tekening, etc..
Het was bij de eerste selectie dan ook de bedoeling om deze eruit te filteren, evenals de 'geripte' (althans dat ik zeker wist) er van tussen te pluizen.

Al bij al kwam ik persoonlijk tot een 50-tal wallpapers die ik echt de moeite waard vond.

En wat is de moeite waard: orgineel idee én goed uitgewerkt. Niet beide apart, zoals sommige op de redactie duidelijk wel gedaan hebben (vooral kijkend naar het tweede aspect).

Enfin, het verdere verloop staat nog niet vast, de 'grove selectie' is iig achter de rug... god zij dank.

activ88

Legacy Member
een wallpaper moet gewoon cool zijn, hij moet opvallen, maar toch niet storen,...
ik geef toch de voorkeur aan een goed uitgewerkte wallpaper (zonder gebruik te maken van copyrighted game artwork), dan aan een goed idee dat slecht is uitgewerkt... waarvan ik er hier al enkele ben tegengekomen...
liever een wallpaper die je lang op je desktop laat staan dan een wallpaper die je na een paar uur al beu bent.

Stimpy

Legacy Member
die van rafe vind ik tbeste tot nu toe
origineel idee, en ik heb er langer opgekeken dan op al die ander wallpapers :p
alleen de afwerking moet idd beter, logo'tjes soms iets meer gedraaid enzo :)

maar ffs, win da ier geen 2x he maat :@

Xcd

Legacy Member
bRahms zei:
Ik heb inderdaad ook wat heel deftige werkjes mogen bewonderen. Er zijn natuurlijk altijd van die flauwe plezante die iets doorsturen in de zin van: een ss van de wedstrijpagina, een paintgetekende tekening, etc..
Het was bij de eerste selectie dan ook de bedoeling om deze eruit te filteren, evenals de 'geripte' (althans dat ik zeker wist) er van tussen te pluizen.

Al bij al kwam ik persoonlijk tot een 50-tal wallpapers die ik echt de moeite waard vond.

En wat is de moeite waard: orgineel idee én goed uitgewerkt. Niet beide apart, zoals sommige op de redactie duidelijk wel gedaan hebben (vooral kijkend naar het tweede aspect).

Enfin, het verdere verloop staat nog niet vast, de 'grove selectie' is iig achter de rug... god zij dank.
Houden jullie ook rekening met de praktische kant van de zaak? Daarmee bedoel ik dat de wallpaper daadwerkelijk als wallpaper gebruikt kan worden. (Vb een aantal effen vlakken zodat je icoontjes nog duidelijk te zien zijn.

Piru

Legacy Member
Houden jullie ook rekening met de praktische kant van de zaak? Daarmee bedoel ik dat de wallpaper daadwerkelijk als wallpaper gebruikt kan worden. (Vb een aantal effen vlakken zodat je icoontjes nog duidelijk te zien zijn.

zucht laat die mannen nu maar doen, ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn, beetje vertrouwen kan geen kwaad ;) ...

n/o maar uw geleuter over het concept van wedstrijden en de definitie van wallpapers begint mij te vervelen :ironic:

Xcd

Legacy Member
dwarfDurin zei:
n/o maar uw geleuter over het concept van wedstrijden en de definitie van wallpapers begint mij te vervelen :ironic:
U geleuter over "geleuter over het concept van wedstrijden en de definitie van wallpapers" begint mij ook te vervelen. :ironic:
Niemand verplicht u om hier reacties van andere mensen te komen lezen.

Djeez, omdat ik toevallig iets zeg dat op u tekening toepasbaar is, moet ge u nie onmiddellijk aangevallen voelen ze. Ik stelde gewoon een vraag zonder enige bijbedoeling.

Piru

Legacy Member
Rofl ik ben toch niet aan het leuteren, ik heb in deze topic u één wederwoord gegeven als het inderdaad over mijn inzending ging, als jij er negatief over doet mag ik er toch een verdediging tegenover stellen. :)

Verder: De vorige post was puur objectief gezien en algemeen voor alle inzendingen geldend en ik heb duidelijk gestate dat het N/o inhield t.o.v. u. Mijn standpunt was dus, om het even te verduidelijken, dat je de crew moet vertrouwen in hun beslissing. Als je jouw mening over hoe en het wat van de jury, wilt laten gelden, kan dit alleen als je in de crew en jury zit imo. Het opdringen van je persoonlijke en daarom subjectieve mening over wie màg er winnen of wat is een wallpaper kan mogelijk een effect hebben op de objectiviteit van de beoordeling van de jury. Er is hier niemand die zijn werk aan het bestoefen is, wat op hetzelfde zou neerkomen.

Het is tevens niet de eerste keer dat er een wedstrijd als deze gehouden werd op games.telenet.be en toen hebben ze toch ook een verdiende winnaar benoemd. Er zullen altijd mensen zijn die de uiteindelijke keuze betwisten. Zo gaat da nu eenmaal. Maar om dan al op voorhand campagne te gaan voeren...
Daarom dus, heb vertrouwen in de jury en laat ze gewoon rustig doen! That's all, n/o of flame intended in deze noch in vorige post zoals duidelijk stated! :)

PS nee niemand verplicht mij hier te komen lezen, maar als starter van het topic doede zoiets toevallig wel :P

spectrious

Legacy Member
dyab zei:
de volgende zijn volgens mij echt fakke inzendingen! die van kisaragi hebbek zelfs op mijne desktop staan ;)
Wrm zouden mijn inzendingen fake zijn? Bewijs is 1 .png of screen verwijderd.
Kvind het echt idioot om een rip in te zenden. Ge moet bewijs heben toch dat ge da gemaakt hebt:p?

Floyd

Legacy Member
fakke is niet hetzelfde als fake he ;)
fak betekent (of beter: betekende ongeveer 10 jaar geleden in deze contreiën) "cool", "neig", ..

bloodhunter

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Zou er vandaag witte rook zijn?


hahahhaha, dit vind ik nu echt een goede statement sie :niceone:

We hopen allemaal op een goede afloop en goed nieuws, zo ook wachte men vol spanning op de komst van de nieuwe pope

woehahhahahhaha,
'k vond da echt nen goeie one liner :applause:

spectrious

Legacy Member
Nog nooit van fakke gehoort:p
Kdacht dat em mistypt had.


:unsure:





:sad: sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan