Archief - POST: Jullie finale inzending voor de xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SyRuS.be

Legacy Member
nice als je dat zelf gemaakt hebt, alleen niet super xbox achtig niet?

Piru

Legacy Member
SyRuS.be zei:
nice als je dat zelf gemaakt hebt, alleen niet super xbox achtig niet?

Xbox was niet noodzakelijk :) : "Het doel is simpel: ontwerp, op welke manier dan ook, een wallpaper die het waard is om op Telenet Games te verschijnen."
En jep origineel ontwerp!

En laat ze maar komen die wallpaperkens! ;)

SyRuS.be

Legacy Member
aaah, kk

mooi gedaan!

@Tambi ook heel mooi, mijn stijl maar niet te stijl van velen! Mooi idee dat je had.

TAMBIMAN

Legacy Member
Lol Thorens, zonder zeveren, nu zie ik pas dat het handen zijn! Haha, ik dacht altijd dat die Xbox zijn tong uitstak naar het logo.
Enfin, nu vind ik uw paper in ieder geval een leuk idee! Tekening had misschien wat verzorgder gemogen maar tof concept!

FEW

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Lol Thorens, zonder zeveren, nu zie ik pas dat het handen zijn! Haha, ik dacht altijd dat die Xbox zijn tong uitstak naar het logo.
Enfin, nu vind ik uw paper in ieder geval een leuk idee! Tekening had misschien wat verzorgder gemogen maar tof concept!
die xbox en controller steke hun tong toch uit? ik zie geen handen daarin ze :p

dresse

Legacy Member
Thorens zei:

ik zie u altijd maar commentaar geven op anderen hun inzendingen over dat de typografie niet goed zit, de achtergrond niet mooi is, dingen slecht geplaatst zijn... Wat ik me nu afvraag is.. hoe komt het dat jij dat zo goed ziet bij andere maar niet bij uzelf? :)
n/o maar ik vind het slecht getekend, slecht afgewerkt, cheape achtergrond en typografisch vindk het ook geen hoogstandje...

Thorens

Legacy Member
dresse zei:
ik zie u altijd maar commentaar geven op anderen hun inzendingen over dat de typografie niet goed zit, de achtergrond niet mooi is, dingen slecht geplaatst zijn... Wat ik me nu afvraag is.. hoe komt het dat jij dat zo goed ziet bij andere maar niet bij uzelf? :)
n/o maar ik vind het slecht getekend, slecht afgewerkt, cheape achtergrond en typografisch vindk het ook geen hoogstandje...
Moet je iets even goed kunnen om commentaar te geven? Kunnen alle sportcommentatoren evengoed sporten? Kunnen alle cd-reviewers evengoed muziek maken? Daar zit een kink in uw stellingkabel.

Enfin, om toch niet uit m'n sloffen te vliegen, ik weet dat het slecht afgewerkt is, ik kan het ding niet beter inkleuren, heb er noch de juiste manier voor gevonden, noch de kwalitatief goede begintekeningen voor.

Achtergrond is bewust gekozen omdat Telenet exact dezelfde gradient gebruikt. Slecht getekend, tsjah, als ik een concept in mijn hoofd heb, en ik wil dat uitwerken dan doe ik dat op de beste manier dat ik kan... Ik kan niet opeens magisch heel goed tekenen omdat ik een concept wil uitwerken. Dat gij goed kunt tekenen, betekent ook weer niet dat iedereen dat kan.

En typografisch is hier wel een fijn trendwoordje aan het worden, hé. Moet het altijd "WOWWTF?" typografie zijn? Het is een simpele wallpaper, dat vraagt voor simpele tekst.

En om in de lijn van uw comment verder te gaan: uw wallpaper was anders ook niet veel soeps é, slechte typografie (hihi), gewoon een tekening (een schets eigenlijk) die losjes wat met het concept had te maken, een simpele kader, ...

Zie je waar ik naar toe wil?
En ffs, nu heb ik weer teveel tijd verloren met deze reply te schrijven. Bitch. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan