Archief - PORTFOLIO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

alasno

Legacy Member
Hallo

Heb eens een portfolio site aangemaakt met zowat al mijn schoolwerk die ik heb gemaakt en wou wel eens weten wat anderen er zo van vonden.

http://www.ingemar.be

gr
ingemar

Stampertje

Legacy Member
De site zelf valt niet echt in mijn smaak. maarja dat is dan ook persoonlijk he ;)

sommige dingen die ik zou veranderen zijn :
- ik moet op geen enkele pagina scrollen behalve bij gluebooks omdat daar beneden een groot zwart vlak staat voor maar 1 zinnetje.
- die streepje als achtergrond zijn storend. Omdat ze niet doorlopen zie ik meer gewoon blokjes met een streepje in.
- u filmpjes zijn .mov files dus via quicktime. is op zich niet slecht maar veel mensen hebben geen quicktime ondersteuning in hun browser.

positief is wel dat je 1 stijl gebruikt hebt en dit mooi toegepast.

denk misschien nog eens na over die navigatie (work, cv contact) want hierdoor krijg je een wit vlak in te breedte. hierdoor zakt je context een stuk naar beneden +/- uit het oog. Mensen kijken altijd eerst naar een bepaalde plek op het scherm en die is van u half wit en half context. aan de andere kant door dit wit vlak staat u banner mooi bovenaan en voelt het niet druk aan. Nuja zoals ik zei denk er gewoon eens over dat is meer persoonlijke mening zoals ik al zei:)

tomh

Legacy Member
schone site
wel:
u back en next button die staat daar zeer irritant en ge ziet ze niet goed

Floyd

Legacy Member
Hoort zo'n sitecheck niet in het ... sitecheck forum?

Over je portfolio zelf: je print vind ik super, de rest is nog ça va maar toch iets minder.

LeSec

Legacy Member
Over de site ga ik niets zeggen aangezien dit voor het sitecheckforum iets is.
Over de portfolio zelf: fotografie vind ik iets minder, maar je prints zijn super. Idem met je gluebooks, leuke stijl!

kUg

Legacy Member
man man, de site is goed gewoon...
Uw illustraties zijn bangelijk goed : sober en mix van verschillende stijlen die je schoon bij elkaar hebt gebracht (ik zie veel pop art kenmerken), ge zie wel dage op sint lukas hebt gezeten ;)
Uwe motion is het enigste dat in kwaliteit onder doet (gebruik eens filters (en als dat zo is beter camera zoeken) bij de montage en after effects gebruiken :) ) vind uwe space anders wel goe gevonden :D.
Btw met premiere zeide op uw cv eigelijk niets, in de professionele wereld wordt alleen avid en final cut pro gebruikt (In sint lukas hebben ze mij dat ook eerst aangeleerd, maar na een bezoek bij een post productie huis benek maar vlug final cut gaan leren)
Hehe en cook and meet : kookboek voor mannen ?

squan

Legacy Member
Work is idd nice, vooral snowboard stuff (Capita owns :p).

'k zie wel veel dezelfde stijl, de tekst in kleine kadertjes plaatsen, komt vrij frequent voor. Niet dat daar iets mis mee is natuurlijk :)

alasno

Legacy Member
hehe, bedankt voor de reacties en comments, zal sommige zaken toch eens in overweging nemen.

@ KUG
Opdracht was een kookboek voor kotstudenten maken. Heb mij voornamelijk op de mannelijke studenten gericht. Origineel idee was Cook & MEAT, maar vond de lerares te denigrerend:rofl: voor vrouwen dus mocht ik dat niet uitvoeren, lol

chosen1

Legacy Member
CV downloaden werkt niet en uw work-button werkt niet

OT: (ik heb enkel de gluebooks kunnen bekijken) nice stuff en idd veel verschillende stijlen gemixd

alasno

Legacy Member
chosen1 zei:
CV downloaden werkt niet en uw work-button werkt niet

OT: (ik heb enkel de gluebooks kunnen bekijken) nice stuff en idd veel verschillende stijlen gemixd

vrees dat dit aan u ligt (ik kan hier namelijk alles bekijken + cv downloaden, is pdf)

chosen1

Legacy Member
alasno zei:
vrees dat dit aan u ligt (ik kan hier namelijk alles bekijken + cv downloaden, is pdf)

cv downloaden werkt terug maar work doet nog altijd niets.

LunchBox

Legacy Member
Over de site ga ik niets zeggen aangezien dit voor het sitecheckforum iets is.
een terechte opmerking. ik ga deze thread hier laten staan omdat ik vermoed dat je vooral feedback wilt op de inhoud, maar moest je dus toch met vragen zitten over de site-werking maak je best een nieuwe thread aan op het webdesign-subforum "site-check". (als je vooral dat laatste wou kunnen we ook altijd verplaatsen naar daar, dan behou je de comments)

alasno

Legacy Member
LunchBox zei:
een terechte opmerking. ik ga deze thread hier laten staan omdat ik vermoed dat je vooral feedback wilt op de inhoud, maar moest je dus toch met vragen zitten over de site-werking maak je best een nieuwe thread aan op het webdesign-subforum "site-check". (als je vooral dat laatste wou kunnen we ook altijd verplaatsen naar daar, dan behou je de comments)


aangezien ik al wat comments heb gehad op inhoud, kan ik ook wel nog wat comments over de site zelf gebruiken. (is het mogelijk om hem te verplaatsen?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan