Archief - PORTFOLIO: Schoolopdracht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blackdevil

Legacy Member
Bij deze ook even mijn portfolio posten.

Enig foutje is in IE, namelijk die 2 krullen aan mijn menu die niet gelijkstaan.
CV kan je ook om de 1 of andere reden niet downloaden (probleem met DS hosting).

link: http://koen.verlee.be

Devastate

Legacy Member
alles zweeft maar een beetje rond op uw website; vrij storend.
had zelf pas laat gezien dat er een submenu stond bij sommige menu's. (contrast is niet DAT dus).

u letterspacing is mss net ietsje té ook.

Blackdevil

Legacy Member
Devastate zei:
alles zweeft maar een beetje rond op uw website; vrij storend.
had zelf pas laat gezien dat er een submenu stond bij sommige menu's. (contrast is niet DAT dus).

u letterspacing is mss net ietsje té ook.

die submenu is idd misschien niet zo duidelijk, ga nog eens kijken wat ik daar kan doen.

En het zwevende nja, ik wou de site elegant en simpel laten overkomen.

n00bslayer

Legacy Member
Kvin het wel iets hebben :D

En om je pdf's correct te laten werken gebruik je het best een AddType application/pdf (bvb in een .htaccess bestandje)

sh011265

Legacy Member
Ga akkoord met Devastate.
Het is niet helemaal 1 groot geheel. Maar het valt al bij al nog wel mee.
Wat ik eerder storend vind is de uitlijning van je site. Zo staan de verticale woorden (portfolio etc,) op je pagina's niet steeds op dezelfde plaats lijkt me (niet in hoogte, wel ivm de linker margin) & je text staat dan weer wat meer naar links uitgelijnd. (precies op de hoogte van die links bovenste krul..).
Dit zie je ook weer goed op je contactpagina bvb..

Al bij al mooie site, enkel mis ik de afwerking. ook zou ik nog de margin naar boven toe verkleinen dat hetallemaal wat meer bij elkaar lijkt te staan :)

Good Luck

EDIT: @ N00bslayer => Tuurlijk vind jij m mooi:p Heb zonet jouw site eens bekeken & die heeft er veel van weg :p

mythe

Legacy Member
Misschien bij u Contact:
U Wis button naar LINKS plaatsen en u verzendbutton naar Rechts plaatsen.
Is gezegd geweest op school ook, mits de meeste mensen automatisch naar rechts willen gaan en dus automatisch op jouw WIS button gaan klikken.

Kunde er ook niet voor zorgen als je in het form klikt dat alle tekst gecleared word?

Blackdevil

Legacy Member
ah lol van die buttons had ik gekeken naar anderen hun portfolio, en daar stond de "verzenden" button links, ik wist ook niet goed meer wat juist waar moest, dus volgde ik de massa.

Maar goed dat je het zegt :) kan ik het nog aanpassen

NEIROR

Legacy Member
Grafisch verdienstelijk.
De inhoud is wat sober ook al is het "maar" een portfolio.
Toch beetje opletten voor samenhang in je site.
..::.. etc is so nineties!

7,5/10

Knacky

Legacy Member
Ik ben noob op da vak van webdinges, maar als bezoeker zeg ik
Die PORTFOLIO die verticaal staat. de RTF hangen gelijk aan elkaar ... mag mss wat meer plaats tussen die letters, en wat minder tussen alle andere letters op de site.

voor de rest vind ik em mooi :)

Xavez

Legacy Member
Dat is nu toch ook weer niet ZO opvallend...

Vind beide designs trouwens eerder zwak =)

n00bslayer

Legacy Member
Xavez zei:
Dat is nu toch ook weer niet ZO opvallend...

Vind beide designs trouwens eerder zwak =)

Grapjas, quelle ongevraagde sitecheck eigenlijk :) simplicity in design heeft voor mij wel degelijk nut (en ik ben blijkbaar niet de enige). Appels <-> Peren enzo.

Kweet eigenlijk niet wat ik hier op het eerste zicht mee moet aanvangen. Het kopiëren van / inspireren op m'n portfolio beschouw ik eerder als een verdoken compliment van een mede-mct'er, dan als een copyrightschending.

Van mij mag bl@ckdevil hiermee wegkomen, op voorwaarde dat hij zich de volgende keer subtieler laat inspireren ;)

Devastate

Legacy Member
we zullen zien als zijn docenten dezelfde mening dragen zeker.

sh011265

Legacy Member
n00bslayer zei:
Grapjas, quelle ongevraagde sitecheck eigenlijk :) simplicity in design heeft voor mij wel degelijk nut (en ik ben blijkbaar niet de enige). Appels <-> Peren enzo.

Kweet eigenlijk niet wat ik hier op het eerste zicht mee moet aanvangen. Het kopiëren van / inspireren op m'n portfolio beschouw ik eerder als een verdoken compliment van een mede-mct'er, dan als een copyrightschending.

Van mij mag bl@ckdevil hiermee wegkomen, op voorwaarde dat hij zich de volgende keer subtieler laat inspireren ;)

Uhu, voor u is dat een compliment. Maar 'tis wat "zwakjes" als je als schoolopdracht gewoon de layout neemt van iem. anders..

Hopelijk voor hem merken ze 't niet :baard:

Xavez

Legacy Member
n00bslayer zei:
Grapjas, quelle ongevraagde sitecheck eigenlijk :) simplicity in design heeft voor mij wel degelijk nut (en ik ben blijkbaar niet de enige). Appels <-> Peren enzo.

Ik heb die zin nu een paar keer gelezen en ik weet nog steeds niet wat je bedoelt :). Waar heeft iemand trouwens een opmerking gemaakt over eenvoud?

DieselPower

Legacy Member
Xavez zei:
Dat is nu toch ook weer niet ZO opvallend...

Vind beide designs trouwens eerder zwak =)
Zo is dat Xavez. Te weinig hierarchie, niet genoeg consequent geweest, te weinig visuele ankerpunten waardoor er dingen lijken te zweven en het tweede design een beetje trendwhore van een paar jaar geleden (enkel de 45° lijnen ontbreken)

n00bslayer

Legacy Member
Xavez zei:
Ik heb die zin nu een paar keer gelezen en ik weet nog steeds niet wat je bedoelt :). Waar heeft iemand trouwens een opmerking gemaakt over eenvoud?

:offtopic:

Welnu, ik herhaal ;) :
Jij geeft jouw mening over m'n portfolio, ik verdedig me door te stellen dat ik m'n eigen website graag sober en simpel hou (lees: er zijn imo geen overbodige grafische elementen op aanwezig).
Vandaar: Appels vergelijken met Peren, iedereen heeft een eigen mening over wat hij of zij mooi vind.


En feit is dat ik nu ook (ongevraagd) aan een sitecheck werd onderworpen :p
</einde herhaling>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan