believer
Legacy Member
1.Heb script gebruikt voor nieuws maar hij wil men nieuws niet includen in startpagina dit gebruik ik :
Ten 2de heb ik in firefox geen zwarte bar op site, en met IE wel, wat kan ik hier aan doen (http://www.laionair-gaming.net , zijn nog wat slice foutjes ,maar die ben ik aan het herstellen)
Code:
<? $page = (!isset($_GET['page']) || !$_GET['page'])
? 'nieuws.php'
: '' . $_GET['page'] . '.php';
if(file_exists($page)) {
include($page);
}
else {
die('404 Error pagina bestaat niet!');
};?>
Ten 2de heb ik in firefox geen zwarte bar op site, en met IE wel, wat kan ik hier aan doen (http://www.laionair-gaming.net , zijn nog wat slice foutjes ,maar die ben ik aan het herstellen)
met zo een ingesteldheid niet hoor... vele mensen verwachten VEEL TE VEEL van een hogeschool, het gaat hem vooral over zelfstudie 
) ik blijf daar liever van weg