Archief - PHOTOSHOOT: zusje in ochtendlicht

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conspectus

Legacy Member
Hard ochtendlicht door lamellen. Bij de eerste experimenteer ik even. De nadruk zou op de twee tegengestelde diagonale lijnen moeten liggen en de focus op de voorgrond is zo bedoeld. Tweede zou statisch moeten zijn door de horizontale lijnen en in de derde wou ik het interessanter maken door m'n zus zelf wat te verbuigen ;). Alleen jammer dat de focus niet 100% op de ogen lijkt te zitten in de derde. Alleja ik ben niet zeker of ze wel zo scherp zijn (de ogen)

Link: http://users.pandora.be/conspectus/januari/januari2-1.htm

Dieter

guRuh

Legacy Member
2 is best gied, de eerste vind ik echt not done (benen met haar < gezicht)

De derde is dan weer onscherp

&gt;P&gt;Barney

Legacy Member
Er is maar 1 foto meer te zien. En die bevalt me wel ! :niceone:

Lo_fi

Legacy Member
Ja, is inderdaad wel de beste foto die overgebleven is. De andere twee waren niet echt flatterend voor zus-lief.

Anendel

Legacy Member
Mooie foto, mooie zus, goeie fotograaf ;)
Vind het wel spijtig dat je huis op achtergrond kunt zien, maar daar kan je weinig aan doen.

Ze heeft misschien wel het model om zoiets te doen:
Opgepast, explicit nudity!_www.fotobord.be/foto.php?ID=31438
:oink: naughty me

Floyd

Legacy Member
Wel mooi, Anendel. Maar het laatste wat ik zou doen is (om te beginnen al van mijn ZUS zo'n foto maken, maar vooral: ) zo'n foto op een forum als dit posten.. ;)

Anendel

Legacy Member
kzou dat ook niet hier zetten hoor, heeft iets weg van 'i love playing' foto op dit forum vol met nerds ;-)
btw, mag ik die foto dan nemen?

(just kidding)

Erinyes

Legacy Member
Mooie foto en een mooie zus... :) Jammer van het huis idd. Wat mij ook een beetje stoort is de lijn links. Vraag eens aan je zus van waar ze die kousen heeft... die wil ik ook :p

D'Sek-

Legacy Member
Anendel zei:
Mooie foto, mooie zus, goeie fotograaf ;)
Vind het wel spijtig dat je huis op achtergrond kunt zien, maar daar kan je weinig aan doen.

Ze heeft misschien wel het model om zoiets te doen:

:oink: naughty me
Die foto doet me denken aan een foto van Man Ray van Lee Miller..

Lee%20Miller%20by%20Man%20Ray-Shadow%20Patterns.jpg

Hij had er nog enkele andere, met vertikale schaduwen ook


Conspectus zei:
lol dude... tis mijn zus ;). *walging*
Er is niets zo leuk als een broer pesten met seksistische mopjes van zijn zus :p

Conspectus

Legacy Member
Echt coole foto ja... licht dat door lamellen valt is erg cool. Gooi een naakt tussen uw gebroken licht en uw cam en gebt iets da verkoopt natuurlijk...

Die foto van m'n zus was een spontane opname. ik zou doeken moeten plaatsen om de chaos van m'n keuken te verbergen als ik iets georganiseerds zou ,willen doen.

weet iemand wat de goedkoopste manier om aan panelen te raken is? ze zelf maken?

X-Ray

Legacy Member
Ey slet woont gij soms in Harelbeke stasegem mss kennek u zus dan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan