Conspectus
Legacy Member
Welja... Ik ben in dat onweer eens naar buiten gegaan met mijn camera en man heeft mij dat gespeten! Constant sneeuw die op m'n cam en de lens kwam, lens die constant besloeg en niet te vergeten: ik vroor dood! Na ongeveer een kwartiertje waren mijn handen zo pijnlijk dat knopjes indrukken moeilijk werd. Een halfuur later had ik geen gevoel meer in mijn vingers en waren mijn spieren niet meer in staat de shutter in te drukken dus moest ik dat maar met een knokkel doen. Wat was ik blij om thuis te zijn! (en verdomme 'k ben dan nog niet content over de foto's...)
De enige andere mensen die ik in dat godvergeten bos heb gezien waren twee sportvissers.
Uiteindelijk zat ik meer in met het beschermen van mijn cam en met warm blijven in de blizzard dan met de foto's maar ik post ze nu want kheb er verdomme voor afgezien.
http://users.pandora.be/conspectus/december/december3-1.htm
edit: zoals je wel zult zien werd het heel snel donker, maar da's geen excuus natuurlijk.
Dieter
De enige andere mensen die ik in dat godvergeten bos heb gezien waren twee sportvissers.
Uiteindelijk zat ik meer in met het beschermen van mijn cam en met warm blijven in de blizzard dan met de foto's maar ik post ze nu want kheb er verdomme voor afgezien.
http://users.pandora.be/conspectus/december/december3-1.htm
edit: zoals je wel zult zien werd het heel snel donker, maar da's geen excuus natuurlijk.
Dieter
pic 2, die heeft echt iets raar 
