Archief - PHOTOSHOOT: winterspul

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Conspectus

Legacy Member
Welja... Ik ben in dat onweer eens naar buiten gegaan met mijn camera en man heeft mij dat gespeten! Constant sneeuw die op m'n cam en de lens kwam, lens die constant besloeg en niet te vergeten: ik vroor dood! Na ongeveer een kwartiertje waren mijn handen zo pijnlijk dat knopjes indrukken moeilijk werd. Een halfuur later had ik geen gevoel meer in mijn vingers en waren mijn spieren niet meer in staat de shutter in te drukken dus moest ik dat maar met een knokkel doen. Wat was ik blij om thuis te zijn! (en verdomme 'k ben dan nog niet content over de foto's...)

De enige andere mensen die ik in dat godvergeten bos heb gezien waren twee sportvissers.

Uiteindelijk zat ik meer in met het beschermen van mijn cam en met warm blijven in de blizzard dan met de foto's maar ik post ze nu want kheb er verdomme voor afgezien.

http://users.pandora.be/conspectus/december/december3-1.htm

edit: zoals je wel zult zien werd het heel snel donker, maar da's geen excuus natuurlijk.

Dieter

BuFu.

Legacy Member
ik ben helemaal geen expert,

maar vind foto 2 echt wel iets speciaal hebben. Die bomen staan er echt mooi op. precies met de computer der op gezet!
toch nog wel mooie foto's , maar heb er al mooiere gezien van jou!
grtz.

FreDDy

Legacy Member
ge zijt goe bezig, heb pakt al goei onderwerpen en doet het zeker niet op een snapshot-manier
doe zo voort

Strawberry

Legacy Member
kvint to niet zoveel zeggen , dat het koud is ja ...

1e visser vink wel leuk
khou ook niet zo van landschappen enz tenzij ze echt iets magisch hebben
tis dus niet datk ze slecht vin maar tzegt mij weinig buiten dat je wel weet hoe je een foto moet maken :)

Sm00Ke

Legacy Member
ja idd,goed bezig zoals hierboven gezegd,het zijn helemaal geen snapshots meer,maar met oog voor compositie en sfeer.
en ja,voor nen goede foto ziet nen mens soms af,believe me :-)

bRahms

Legacy Member
En toch vind ik het persoonlijk dat je je voorstelling van de fotoreeks professioneel naar de vaantjes geholpen hebt door van de weg bv 3 foto's te tonen en van de houtsblokken 2.

Ik ging meer verrast zijn moest je van deze foto's de beste foto's voor jezelf er ging uitgekozen hebben. Maar het blijven natuurlijk knappe foto's, met benadrukking van de compositie op 2 en de sfeer bij de visser.

spoednick

Legacy Member
mooi gedaan
mooi sneeuwlandschap het geeft me goesting om zelf foto's te gaan trekken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan