friggelke
Legacy Member
HOI beste forumgangers 
Ik ben bezig met een opleiding als fotograaf aan syntrawest Brugge.
Door de komende valentijn (jaja valentijn!), heb ik besloten een kleine shoot te doen rond dit thema met een goei vriendin en dit is het resultaat. Alles is in de studio opgenomen.
Paar foto's al bewerkt in photoshop (Juist ietswat aan de levels aangepast, maar niet veel)
Camera: Olympus E-1, zuiko 14-54 2.8-3.5

Ik ben bezig met een opleiding als fotograaf aan syntrawest Brugge.
Door de komende valentijn (jaja valentijn!), heb ik besloten een kleine shoot te doen rond dit thema met een goei vriendin en dit is het resultaat. Alles is in de studio opgenomen.
Paar foto's al bewerkt in photoshop (Juist ietswat aan de levels aangepast, maar niet veel)
Camera: Olympus E-1, zuiko 14-54 2.8-3.5

