daFour
Legacy Member
wist weeral niet wat te doen en ah daar stond een lege fabriek te wachten op me
ps;ik ben amateur
http://users.skynet.be/dafour/album/structo/index.html
grtz
ps;ik ben amateur

http://users.skynet.be/dafour/album/structo/index.html
grtz


Er is helemaal niks met sepia, als het maar smaakvol en niet overdone wordt gedaan