Zero Grav zei:
(ja, 'k weet het, ik weer he orez.

)
ah ! ge begint het al te beseffen !
Kan u feitelijk enkel en alleen maar gelijk geven
@ancientrites...
"mooiheid van site-layouts" is niet louter subjectief... Je kan PERFECT zeggen dit is lelijk, achterhaald of onbetrouwbaar... waarom denk je dat er zoveel bij websites te kijken komt.
Er bestaat zoiets als een TRENDSTUDIE, om te zien, wat is in, wat is out, etc... KLEURSTUDIE, FONTSTUDIE, BRANDING, en nog zoveel meer... Als jij bijvoorbeeld die header mooi vindt, en die stijl goed voor een webshop, dan lijkt het mij alsof je een leek bent op het gebied van webdesign.
Ieder genre van site, ieder onderwerp van site heeft zen eigen specifieke kleurpassende schema's en stijl. En da is gewoon zo. Als je nu voor DJ materiaal verkoopt of iets anders. WIT is the way to go... Als je wilt verkopen wil je business uitstralen, en dit gaat simpelweg niet met een zwarte layout.
Kleuren spreken over iets, iederen kleur heeft een eigen betekenis... zoek er maar eens over op, ga maar eens rondlezen op
www.color.org bijvoorbeeld, en nog zoveel meer. Wat jij zegt ancientrites is dus dikke zever.
En dat er zo snel negatieve commentaar is? Da denk ik niet... de meesten zijn enorm vriendelijk in hun reacties, proberen iemand te helpen, en dan slaan ze de info in de wind. Een groot deel die commentaar geven, hebben ook in die periode gezeten in het begin dat ze minder waren, nu, waarom zijn ze zo "goed" geworden? Juist ja, door al die negatieve kritiek te aanvaarden en het te gaan gebruiken, en niet door die kritiek proberen te weerleggen of te negeren.
Met simpele commentaren als WOW DIE HEADER IS SJIEK ! of mooie site ! vertel mij nu eens eerlijk WHAT THE FUCK heeft de designer hieraan? GEEN KLOP!
Zelfs al vind je een site goed, zeg dan WAT je goed vind, en beargumenteer alles. Zelfs als je de navigatie goed vindt zet dan niet gewoon, nice navigatie! maar zeg ook WAAROM.
Nu dit is waar site-check allemaal overgaat. Kan je dus geen kritiek aanvaarden, of kan je als beoordeler enkel maar zeggen mooie site zonder argumentatie. Sorry om het kru te zeggen, maar dan ben ik jullie liever kwijt dan rijk hier op site-check. Ge mag dan gerust ook een ander forum gaan zoeken en mij alle verwijten vandien naar mijn hoofd smijten. Maar het forum hier zou een niveau in de hoogte gaan...