SamVSB
Legacy Member
Hallo,
Ik heb een site gemaakt voor een rapgroep. Het is een mix van franse en engelstalige rap en op die gangsta stijl heb ik me gebaseerd om de site te ontwerpen.
Zeg maar jullie gedacht:
www.triple-g.be
Grs Sam
Moderator noot
Gelieve in het vervolg de url CLICKABLE in de topic te vermelden en niet enkel in de titel, anders gaat er een slotje op.
Ik heb een site gemaakt voor een rapgroep. Het is een mix van franse en engelstalige rap en op die gangsta stijl heb ik me gebaseerd om de site te ontwerpen.
Zeg maar jullie gedacht:
www.triple-g.be
Grs Sam
Moderator noot
Gelieve in het vervolg de url CLICKABLE in de topic te vermelden en niet enkel in de titel, anders gaat er een slotje op.

