Archief - OTHER: SNAFU airsoft

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rvl

Legacy Member
kga het maar bij 1 opmerking houde aangezien ik nie veel zin heb om veel te typen. Ik zou u background nie zo "scherp" laten uitkomen, die diagonale lijnen irriteren nogal als je de tekst wilt lezen. Als je de kleuren hiervan iets zachter kiest gaat dit al veel beter overkomen.

Boris Barowski

Legacy Member
thanks, ik ga morgen eens een niewe achtergrond png maken en zien of dat beter is. Toch vind ik dat het mijn mijn scherminstellingen niet storend is, en eens je de tekst aan het lezen bent is de achtergrond eerder wazig groen.

Kan iemand bevestigen of het echt zo scherp is ? :s ofwel ligt het aan mijn scherm, ofwel aan mijn ogen :p

Bedankt voor je hulp,
Boris

orez

Legacy Member
bij mij is uw achtergrond ook enorm storend, en zwaar voor de ogen. (op TFT toch... zowel laptop als gewone pce)

Obliv`

Legacy Member
als ge een nieuwe bg gaat maken raad ik u aan die diagonale lijntjes achterwegen te laten.

ze zijn wel een beetje voorbij gestreeft.

als je ze toch wil gebruiken, maak ze dan zo dat ze amper zichtbaar zijn ;)

AncientRites

Legacy Member
In het begin stoorde die achtergrond mij niet, tot ik door het hier te horen er op begon te letten en dan is het echt hypnotiserend :D De kleuren vind ik wel geslaagd!

Boris Barowski

Legacy Member
toen ik er echt ook begon op te letten, begon ik het te verstaan :p op mijn crt is het toch niet zo storend als jullie zeggen, maar kom, ter zijn mss meer tft's als crt's :p

Kheb het een "beetje" aangepast, beter nu ? :)
thanks
Boris

orez

Legacy Member
kvind het al een serieuze verbetering... maar kzou u groen toch nog wat minder fel maken.. ;)

Orphea

Legacy Member
- beetje eentonige kleurcombinaties (allemaal groene tinten dus) probeer er mss wat meer variatie in te steken, het is natuurlijk hoe jij het wil hé.
- door de kleuren komt de site nogal saai over. Ook de banner is niet echt hetgeen wat het moet zijn eh, mss afbeelding of vector insteken, beetje prutsen dan kom je er wel.
- die lijn onder banner .. persoonlijk heeft dat afgedaan.
- que codewerk ziet het er goed uit hé, mss tables weglaten en css posities?? nuja is bijzaak.

jo

yaris

Legacy Member
:offtopic: Loool rorez, op tijd vakantie nemen hé :p

On topic: Ik vind de kleuren gewoon lelijk, niet samenhangend. Ik bekijk de site nog niet eens als hij zeer doen aan de ogen.

Quilombo

Legacy Member
-te weinig kleuren imo
-te simpel imo (zeker menu + main samen, allemaal zelfde kleur, zelfde achtergrond, zelfde lettertype, geeneens "iets" ertussen)
-k ben ni zo voor zwarten achtergrond
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan