Vraagje, de icoontjes van de consoles zijn die zelf gemaakt, deze vind ik best wel mooi.
Om je een tip te geven, nu heb je bv "Maandag, 16 januari 2006-Nieuwe screens van Crashday!",
ikzelf die al niet weet wat crashday is zal al zeker hier niet op gaan klikken.
Want hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik klik toch eerder op titels die me aanspreken,
daarom zou ik de volledige inhoud van de post op de frontpage zetten en zeker niet zoals nu de nadruk op de datum leggen ipv de titel van de post.
Nu is het plain text en hoe veel ik ook moeite doe, van de font kleur krijg ik op de één of andere manier een knetterende hoofdpijn (op bepaalde duur dan wel).
Maak het contrast van de soorten groen wat groter.
Hier en daar een games figuur zou ook niet misstaan (hoe kan je anders echt zien dat het om een games site gaat als ik op de frontpage niet eens een game screen ofzo zie).