Archief - OTHER: Playable

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rvl

Legacy Member
header heeft geen meerwaarde aan het geheel en neemt veel te veel belangrijke ruimte in gebruik. Ik zou erges anders u "logo" verwerke en dan kunt ge de ruimte waar nu de header staat veel beter gebruike voor vb belangrijke gebeurtenissen, headlines, ... dunno wa ge er allemaal kunt zette maar die ruimte nu gebruike om een vlek groen gemengd met een blurry vlekske blauw lijkt me nogal onnozel. Verder zou ik ook wa meer foto's of dergelijke bij sommige posts zette ofzo, alles oogt nogal saai. De basis daarentegen zit wel goed in elkaar maar ik zou op bovenstaande punten nog wel letten

Lebberke

Legacy Member
Ok bedankt, bij de eventueele volgende versie zal hiermee rekening worden gehouden!

Smoerf

Legacy Member
Eventueel?

Dus ge wilt weten wat we van je site vinden maar je trekt er je toch niets van aan en als er misschien een volgende versie komt dan zal je het wel nog eens vragen zeker? Reclame?

Ik vind je site persoonlijk nogal traag laden, redelijk basic lay-out ziet er tutorial-achtig uit.

lambik

Legacy Member
ik vind hem wel leuk en fris, ik had direct het gevoel op voort te klikken! das geweldig toch he!

nice work

Spacy2003

Legacy Member
Vraagje, de icoontjes van de consoles zijn die zelf gemaakt, deze vind ik best wel mooi.

Om je een tip te geven, nu heb je bv "Maandag, 16 januari 2006-Nieuwe screens van Crashday!",
ikzelf die al niet weet wat crashday is zal al zeker hier niet op gaan klikken.
Want hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik klik toch eerder op titels die me aanspreken,
daarom zou ik de volledige inhoud van de post op de frontpage zetten en zeker niet zoals nu de nadruk op de datum leggen ipv de titel van de post.

Nu is het plain text en hoe veel ik ook moeite doe, van de font kleur krijg ik op de één of andere manier een knetterende hoofdpijn (op bepaalde duur dan wel).
Maak het contrast van de soorten groen wat groter.

Hier en daar een games figuur zou ook niet misstaan (hoe kan je anders echt zien dat het om een games site gaat als ik op de frontpage niet eens een game screen ofzo zie).

Rvl

Legacy Member
u menu met links is trouwens ook iets te basic en te "gewoon". Ik zou trouwens dan niet te lang wachten met een nieuwe versie aangezien er een enorme concurrentie is tussen de huidige gamesites en de nieuwe die ook wat publiek willen trekken. Dit is zeer moeilijk omdat mensen niet geneigd zijn om snel een overstap te maken als het bij hun huidige site als goed is. Een site die dan gebreken toont zal zeker geen succes hebben bij het publiek met gevolg > site gaat dood.

orez

Legacy Member
deze topic wordt tijdelijk gesloten, sommige mensen denken aan reclame, sommige niet, en het schommelt er inderdaad wat tussen, vooral met het commentaar voor uw "eventuele" volgende versie...

Hier kom je een sit -checken met als bedoeling dat je er effectief nog aan gaat verbeteren. En niet zomaar iets komt tonen om wat bezoekers te lokken eventueel.

Heb ik het niet bij het rechte eind met het sluiten van deze topic, gelieve mij dan te PM'en met een deftige uitleg. Zolang blijft deze topic gesloten.

bRahms: DieselPower: je weet toch dat het in feite verboden is om "ban +1, reported!, spam!" te posten in de thread zelf? ;)

orez

Legacy Member
na een terechte uitleg bij mij via PM gaat deze thread terug open.

Er komt wel degelijk een nieuwe versie, alleen zal deze bij wijze van spreken niet voor morgen zijn.

Dus antwoorden in de vorm van "dit is reclame", wil ik hier dan ook niet meer zien.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan