cloink
Legacy Member
Pfoeh, na 3 jaar ontwikkelen (toegegeven, waarvan 14 dagen effectief
), heb ik toch weer eens een kleinschalig projectje in gebruiksklare toestand gekregen, het gaat hem over:
http://meetme.be/
Een beetje een Belgische kloon van de Amerikaanse tegenhanger, maar deze zou moeten uitbreiden tot net dat ietsje meer. Op het programma staat veel meer dan nu, maar het leek me leuk om dit stuk toch al online te gooien.
Soit, momenteel dus een erg basic versie en ik had dan ook graag vooral commentaar/tips gekregen over de werking van de site. De layout boeit me wat minder, daar die eigenlijk al verwezenlijkt is en ik niet echt zin heb om veel te veranderen.
Dus als jullie eens de site willen uitproberen en me jullie bevindingen kunnen doorspelen? Thanks!
), heb ik toch weer eens een kleinschalig projectje in gebruiksklare toestand gekregen, het gaat hem over:http://meetme.be/
Een beetje een Belgische kloon van de Amerikaanse tegenhanger, maar deze zou moeten uitbreiden tot net dat ietsje meer. Op het programma staat veel meer dan nu, maar het leek me leuk om dit stuk toch al online te gooien.
Soit, momenteel dus een erg basic versie en ik had dan ook graag vooral commentaar/tips gekregen over de werking van de site. De layout boeit me wat minder, daar die eigenlijk al verwezenlijkt is en ik niet echt zin heb om veel te veranderen.

Dus als jullie eens de site willen uitproberen en me jullie bevindingen kunnen doorspelen? Thanks!


