Archief - OTHER: Long Hu Men

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

raion

Legacy Member
longhumen.be

Hey, ik kom hier mijn nieuwste project voorstellen.
Deze website is voor de wushu school "Long Hu Men" en bevat een simpel cms dat ik zelf geschreven heb in php. Zo wordt het makkelijk voor de meester van de school om de site zelf te updaten, hij kan links/nieuws/artikels/categoriëen en foto's toevoegen/bewerken/verwijderen.

Ook de meeste teksten die je vind op de verschillende paginas kan hij bewerken. Ik moet enkel nog een script schrijven zodat hij ook resultaten van toernooien kan ingeven/bewerken/verwijderen.

De site is ontworpen volgens de kleuren van de club(rood/zwart/geel).

Alle feedback is welkom,

ps: weet iemand hoelang het duurt voor google de nieuwe website opneemt? Hij staat nu ongeveer 3 dagen online.

Pieke

Legacy Member
mail er is voor naar google hé raynke ;)


ben niet zo fan van floepende menu als je er overgaat (nou ja als je van zijkant komt)
en het feit dat bezochte menu-links lichter kleuren vind ik ook niet echt nuttig.
zelfde bij de sponsers, als je daar snel paar keer over hovert dan blijft da maar komen :p


en hup hup vertalen die handel
er is wel login maar geen aanmelden?


voor de rest vind ik het er nog steeds goed uitzien :)

Ingis

Legacy Member
hovers storen in firefox verschrikkelijk :)
en ik vind persoonlijk die lichtgele kleur moeilijk lezen (kan aan mij liggen ook ^^ )
ook ben ik eens met pieke (ivm menu) al stoort het mij niet echt
wat wel stoort zijn die images die over je beeld sliden bij sponsors... erg irri

raion

Legacy Member
ey piwi commentaar mag, ma ge moet me wel ni de grond inbore he maat!!

nah joke :D

Die visited links is mss idd ni nodig, heb ik me al vaker over kapotgepeinsd dak et ni meer zag zitten.
Wat bedoelt ge met login maar geen aanmelden?

Storen de rollovers van gallerij en golden dragon cup sectie ook of enkel die van het menu?

De lichtgele kleur staat idd in te fel contrast met zwarte achtergrond, vind ik ook.

j design

Legacy Member
Ik wil je zeker niet afbreken maar ik vind dat het er niet zo goed uitziet.
Alles op zich is goed gedaan, alles loopt goed ineen, maar toch vind ik hem niet mooi.
Ik kan niet echt zeggen wat maar ik denk dat het aan de kleuren ligt.
Het zal wel de beste keuze zijn want ik zie ook niet derect het geel of rood uitkomen als achtergrond.
Voor de rest is de site wel zeer goed opgebouwd.

raion

Legacy Member
Kleuren kiezen ben ik niet zo goed ^^
Ik vind dat het menu er een beetje uitvalt ook, ga ik later eens redesignen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan