Wel er is een klein probleem bij de kleuren, bij mij is da gewoon groen, maar kheb gemerkt dat het op verschillende andere pc's licht-fluo-groen uitslaat.. das dus wel een klein probleem (door contrast-instellingen enzo).
Waar kan ik dan goeie kleurenschema's vinden, of wat raden jullie aan?
Ook dat het op firefox niet goed werkt of niet goed verschijnt trek ik mij eiglijk nie veel aan, want ik gebruik het zelf nie, en er zijn zo wel veel site's die er niet op werken heb ik de indruk.
Wat betreft de layout enzo, het is een basis ccs-sheet van dreamweaver dat ek wa heb vervormd, een header (en hippe tekening die als header zou kunnen dienen dus) heb ik nie echt dus is het niet de moeite om een in te stoppen, ook die search-functie is standaard in dat ccs, maar werkt dus niet, maar ik heb het niet op alle pagina's weg gedaan om dat ik hoopte het te kunnen doen werken, maar helaas, ik zal het dan wel eens overal verwijderen.
Dit is ook nie de eerste site, de eerste echte site zag er ongeveer zo uit
http://dhost.info/deefees/archief/indexN.html
http://dhost.info/deefees/archief/indexE.html
Ze zijn hier een daar wel wat "verneukt" door mijn mappen die niet in orde staan, maar het geeft een idee

Toen ik problemen kreegn na het proberen invoeren van banners van google besloot ik hem te herbouwen...
Ik ken nie alles van ccs en zo dus doe ik veel in dreamweaver (dingen verslepen enzo) daarom komen die code's zo messed-up en vind ik meestal niet terug hoe ik het een beetje moet verbouwen.
Zoals toen ik hem in het midden wou zetten van het hele scherm, zoals nu met de nieuwe site, begon het wat mis te lopen
http://dhost.info/deefees/archief/index.html
Khad daar ook nog wa met de kleuren "gebrokkelt" enzo...
Het is ook nie de bedoeling dat ik een echte pro wordt in site's bouwen, het is meer gewoon een redelijk deftige site te hebben voor onze footskate-crew

Alé, alvast bedankt voor de hulp.
Grtz,
De Deefees.