Archief - OTHER: ART|Creations

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bigbuddha

Legacy Member
?? wat is de vraag? sitecheck? je eigen site? vraag over de quote? ...

td2004

Legacy Member
Uw oordeel over de "kwaliteit" van deze website

edit: en nee deze site heb ik niet gemaakt, ik werk bij artcreations en dit is dus hun site..

Tyfius

Legacy Member
Dat reclame paneel, wanneer "Art Creations" verschijnt doet het mij zwaar aan Google denken.

Ik ben niet echt een fan van het paars op de HOME pagina.

Misschien screenshots voorzien bij de portfolio.

Wat ik ook storend vind, op m'n laptop kan ik geen hogere resolutie gebruiken dan 1024*768, nu heb ik dus 2/3de van m'n beeld dat reclamebord staan, en 1/3de de inhoud van de site.

Bigbuddha

Legacy Member
Ht billboard-logo-toon systeem heb ik al eens eerder gezien, dus niet echt origineel. Maar het werkt wel nattuurlijk.

Kleurgebruik op de site is niet zo goed. Het is een poging-tot.

Wat een golfterrein met webdesign of services te maken heeft ontsnapt me. Net zoals de steiger bij projects. De movement/auto shot bij contact kan er nog net door.

Het "doe de test" gedeelte vind ik echt dom. Het is een kindertestje. Je wil je potentiele klanten niet als kindjes behandelen denk ik.

Bij contact zit geen check of alles in ingevuld.

Het verschil tussen projecten en cases is me niet echt duidelijk.

Voor een kmo die een siteje wil is dit goed. Als grafisch/webbureau is dit niet heel goed. Het is een typisch eerste(2de) website. v3 zal weer wat beter zijn waarschijnlijk. Het heeft niets extra, niet iets wat meteen aanspreekt. Heel middelmatig dus. 'k Weet ook wel dat je als bedrijf niet dagen/weken in je eigen website kan steken, maar met dit als voorbeeldsite naar de klanten toe, zou ik toch overwegen om een nieuw ontwerp te voorzien dat vooral grafisch veel sterker is.

blaZe

Legacy Member
td2004 zei:
Uw oordeel over de "kwaliteit" van deze website

edit: en nee deze site heb ik niet gemaakt, ik werk bij artcreations en dit is dus hun site..

wat moeten we zeggen, een uitgebreide check geven zoals in je thread https://www.beyondgaming.be/archive/web-design-programming.237/flash-site-pact-systemscom.372762 om te constateren dat je er niet meer op reageerd of enige van de comments in uitvoering brengt?

zodat het dus meer riekt naar spam en ik dan ook diezelfde indruk krijg over deze thread over een site die niet van jou is maar waar jij wel werkt?
(knsap de prefix en boodschap dan ook niet, die quote erbij laat het enkel harder stinken.)

een bedrijf dat input nodig heeft van een forum als deze? (n/o aan de kwalitatieve bezoekers die weten waarover ze spreken of feedback geven.)


voor de rest sluit ik me nagenoeg compleet aan bij BigBuddha.

td2004

Legacy Member
Ik ga volledig akkoord met jullie meningen, kben gewoon opzoek naar een manier om mijn medewerkers duidelijk te maken dat deze site alles behalve kwaliteit uitstraald.

guRuh

Legacy Member
Da reclame paneel... wat is het nut van de hover? Links is helder, rechts is donker...:wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan