Archief - Making the Canon Rebel Commercial

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mista Molla

Legacy Member
Hidiho,

Hoewel ik normaal nooit een gewone behind-the-scenes zou posten, vond ik deze er wel uitspringen.
Jullie hebben waarschijnlijk al de reclame gezien voor de Canon EOS XXXD , gemaakt uit een reeks aaneengeschakelde foto's.

Heeft de prijs van beste reclame voor consumergoed gekrege of zoiets van 2008

YouTube - Canon Rebel XSi Commercial

Bijzonder knappe commercial, een van de enige waaraan ik gewoon plezier heb om ernaar te kijken.

De making of is wel one of a kind. Er werden 10 1D's gebruikt voor de hele compo, het is zeker het bekijken waard.

YouTube - Canon Rebel XSi Behind the Scenes Journey Commercial Shoot


anyway, is gewoon tof voor diegene die commercial advertising photography interessant vinden!

Cheerz

The recycleload

Legacy Member
Nice
Ik heb het laatst meegewerkt aan de eindejaarsreclamespot van electrabel daar is ook alles gefilmt foto per foto met 2 cannons mark III.
En dat duurt lang het waren 4 lange dagen opnames, met shots van gemiddeld 150 frames, dat is op zich niet veel maar het is wel veel als je telkens met je ladderke tussen hoop kaarsjes moet lopen om zo 1 kaarsje een trapke lager te zetten.
Dan moet je je ook nog bedenken dat het met zo'n 50000 kaarsjes die samen aan zijn het pokke warm kan worden en die zuigen dan ook nog is de lucht weg.
Maar het was het allemaal waard eens meewerken aan zoiets is erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

Hier is de spot
YouTube - Electrabel - Happy New Year (2009)(NL)

en de Making of

YouTube - Making of Electrabel - Happy New Year

ravenslayer

Legacy Member
Dunno kvind het zo een spot waarbij de making of boeiender is dan de spot zelf ivm diee Canon

geef mij de bravia commercials maar

Jinne

Legacy Member
Beste reclame filmpjes opsommen
We hebben al die van bravia, Canon en Electrabel ^^

Nee, dit zijn echt wel mooie reclame filmpjes, uitzonderlijk zelfs.
In ieder geval beter dan vanish toestanden

LunchBox

Legacy Member
INFO-prefix gebruiken aub, POST veronderstelt dat er meerdere mensen een link gaan opgeven over hetzelfde.

Mista Molla

Legacy Member
Ah, my bad voor de prefix fout, sowwy!

edit : 2000'ste post :)

Drommels.

Legacy Member
The recycleload zei:
Nice
Ik heb het laatst meegewerkt aan de eindejaarsreclamespot van electrabel daar is ook alles gefilmt foto per foto met 2 cannons mark III.
En dat duurt lang het waren 4 lange dagen opnames, met shots van gemiddeld 150 frames, dat is op zich niet veel maar het is wel veel als je telkens met je ladderke tussen hoop kaarsjes moet lopen om zo 1 kaarsje een trapke lager te zetten.
Dan moet je je ook nog bedenken dat het met zo'n 50000 kaarsjes die samen aan zijn het pokke warm kan worden en die zuigen dan ook nog is de lucht weg.
Maar het was het allemaal waard eens meewerken aan zoiets is erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.

Hier is de spot
YouTube - Electrabel - Happy New Year (2009)(NL)

en de Making of

YouTube - Making of Electrabel - Happy New Year

Die spot is idd indrukwekkend! Welke richting doe je? Iets in de reclame misschien?

The recycleload

Legacy Member
Ik doe animatiefilm, de regisseur daarvan heeft ook animatiefilm gevolgd bij mij op school en had volk nodig die liefst iets van animatie wisten zo heeft hij dan ons gevraagd om dat te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan