wittekabouter
Legacy Member
Ga een webwinkel proberen op te starten met dameskleding en en klein beetje herenkleding. We zoeken nog juist een mooi logo voor bovenaan de site.
De naam wordt B & G FASHION en het gaat om hedendaagse trendy kleding.
Diegene met veel fantasie en inspiratie die goed overweg kunnen met photoshop programma's of andere leef u uit zou ik zeggen. Laat maar zien wat jullie in jullie marge hebben!
Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust ik probeer zo goed en snel mogelijk te antwoorden.
De naam wordt B & G FASHION en het gaat om hedendaagse trendy kleding.
Diegene met veel fantasie en inspiratie die goed overweg kunnen met photoshop programma's of andere leef u uit zou ik zeggen. Laat maar zien wat jullie in jullie marge hebben!
Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust ik probeer zo goed en snel mogelijk te antwoorden.
.