f1circuit-sword
Legacy Member
Beste mensen,
Ik ben opnieuw begonnen aan mijn site over het wk2006 te duitsland. Graag zou ik nu weten wat jullie ervan vinden. Er is echter wel nog 1 probleem, dat ik zo vlug mogelijk zal moeten kunnen oplossen: De site wordt helemaal niet goed weergegeven in Firefox. De mensen met Firefox zullen momenteel de site zien zonder opmaak. In Opera heb ik dit probleem al kunnen oplossen. Maar wat vinden jullie nu van de site?
http://www.voetbal-wk2006.be
Groetjes
Ik ben opnieuw begonnen aan mijn site over het wk2006 te duitsland. Graag zou ik nu weten wat jullie ervan vinden. Er is echter wel nog 1 probleem, dat ik zo vlug mogelijk zal moeten kunnen oplossen: De site wordt helemaal niet goed weergegeven in Firefox. De mensen met Firefox zullen momenteel de site zien zonder opmaak. In Opera heb ik dit probleem al kunnen oplossen. Maar wat vinden jullie nu van de site?
http://www.voetbal-wk2006.be
Groetjes


